Nikkamoren Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Eller må vi ha ny sprøyte hver gang?
Novadona Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Har tenkt på dette selv, men ikke kommet eller testet om det rekker å skylle med vann. Tipper tranen henger igjen i sprøyta og da blir det jo ikke så greit? Hadde vært veldig praktisk å bruke den om og om igjen da
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Nå har jeg brukt slike til antibiotika i 8mnd da, men jeg tar ny et par gang i uka å så koker jeg den som har vært i bruk. vil tro at om du vasker de i såpe vann å koker dem så er det null problem. 1 gang i mnd så har jeg bytta ut alle. Ellers så hadde det blitt enormt med sprøyter i søpla vår så legen sa til meg at jeg ikke trengte å ta ny for hver gang.
Gjest JuniGull-10 Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Jeg legger den bare i egen kopp i kjøleskapet jeg... Bakteriene sprer seg ikke like lett under 4grader, men jeg koker den hver gang jeg koker noe annet. Men det er nok greit å bytte den ut en gang i uka. Jeg var nok mer nøye i starten, enn jeg er nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå