Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 hehe, kveldens "viktigste" innlegg- men hva foretrekker dere? Jeg synes det er best med bodyen utenpå strømpisen, men tror jeg er i mindretall
Nikkamoren Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Hihi, spurte akkurat samboeren min om det i dag, "skal den egentlig være inni eller utenpå, hva tror du?" Her kommer det litt an på. Er strømpebuksen egentlig litt for stor så havner den inni. Er bodyen litt for stor så er det den som havner inderst.
<3tobarnsmor<3 Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Jeg syns det er finest at bodyen er utenpå strømpebuksa. Er ikke noe fint når strømpebuksa er langt under armene Men syns også dette er mest ukonfertabelt, føler at strømpebuksa sklir bare ned...så et lite dilemma:)
FruFrydmedtotette Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Hehe,ja du vet. Smaken er som baken. Her i huset er bodyen på innsiden av strømpebuksa:)
Reneeya Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Kommer litt ann på. Har vi på en fin body,og kun skal ha på body og strømpebukse, tar vi strømpebuksa under. Skal vi ha på bukse over strømpebuksa uansett blir det som regel til at bodyen er innerst.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2010 haha, ja det er akkurat det jeg synes også- at det ser litt sånn "gammel gubbe med buksa opp under armene" ut med strømpisen på utsiden, siden strømpebuksene gjerne er litt lange øverst Også kommer bodyen litt mer til sin rett synes jeg, når hele forsiden vises.
plastblomst♀♂♂ Skrevet 12. november 2010 #7 Skrevet 12. november 2010 Nå bruker jeg veldig sjelden strømpebukse på barna, men har hatt bodyen utenpå da.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 12. november 2010 #8 Skrevet 12. november 2010 Her går bodyen på innsiden, men jeg har gutt, tror kanskje jeg kunne tenkt anderledes hvis jeg hadde hatt jente..med tanke på skjørt og sånn!? hehe
Gjest Skrevet 13. november 2010 #9 Skrevet 13. november 2010 Her brukes det aldri vanlige bukser (enda, hun er 5 uker gammel så kommer vel etterhvert) og hun har ingen skjørt, kun sparkebukser og en kjole så her går stømpebuksa over bodyen Det er det jeg er vant med så i mitt hode er det det som er rett! Men den dagen jeg skal ha på skjørt eller bukse er det nok finest med strømpebuksa innenfor
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 13. november 2010 #10 Skrevet 13. november 2010 Har alltid likt å ha bodyen utenfor strømbebuksen av den enkle grunn at da sklir ikke strømpebuksen ned. Har alltid vært veldig praktisk iallefall når de er litt større og skal krabbe og gå osv. Har faktisk ikke gjort det på minstemann på snart 6 uker enda,men det kommer nok:) Liker det best så aner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det enda... hehe
pifi med tre nurk Skrevet 13. november 2010 #11 Skrevet 13. november 2010 I tt hode skal bodyen være under strømpebuksen.. jeg synes det ser litt "rart" ut når bodyen er utenpå.. hehe.. ser litt ut som jeg så ut da jeg gikk på ballett.. hehe.. men ser jo at mange tenker annerledes enn meg. Jeg passer på å ikke dra strømpebuksen helt oppunder armene da, og har aldri opplevd at strømpebuksene har falt av selv om de er utenpå..
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 13. november 2010 #12 Skrevet 13. november 2010 Vi har bodyen inni og strømpisen på utsiden.. i mitt hode er det det eneste riktige hehe hadde ikke tenkt tanken engang at man kan ha strømpisen inni Men ser jo at det er mange som gjør det, og skjønner jo at det kan være veldig praktisk !
Tingenes Herre Skrevet 13. november 2010 #13 Skrevet 13. november 2010 Jenta mi har strømpebuksa utenpå. Hadde ikke tenkt så langt at den kunne være inni! He he. Hun går rundt og ser ut som en gammel gubbe, da. Skallet i bakhodet er hun også!
Frøken B ღღ Skrevet 13. november 2010 #14 Skrevet 13. november 2010 Til vanlig bruker vi strømpebuksa utenpå bodyen. Alltid slik når vi er hjemme og det er bare strømpebukse og body som er på. Hvis vi skal ut og skal ha på bukse hvor strømpebuksa når over kanten så blir det bodyen utenpå strømpebuksa. Synes det ser bedre ut da.
Hanna30 Skrevet 13. november 2010 #15 Skrevet 13. november 2010 Som oftest har jeg strømpebuksa utenpå, har fått for meg at det er "rett". Hvis jeg har heldress eller sparkebukes utenpå gjør jeg det slik. Men om jeg har en bukse og genser utenpå, så vises jo strømpebuksa når genseren sklir opp litt, så da tar jeg bodyen utenpå strømpebuksa.
stjertløvetann Skrevet 13. november 2010 #16 Skrevet 13. november 2010 Her i huset går bodyen inni strømpisen, har ikke engang falt meg inn at det er mulig å gjøre det på annet vis
cadence Skrevet 13. november 2010 #17 Skrevet 13. november 2010 På vesla her må strømpebuksa være på innsiden av bodyen. 20 dager gammel, og like aktiv som hun var i magen. De gangene bodyen er på innsiden havner strømpebuksa alltid laaangt ned, og tilslutt vrir hun den av seg :S
Virreli Skrevet 13. november 2010 #18 Skrevet 13. november 2010 Viktig eller ei, jeg slipper ihvertfall å tenke så hardt for å svare! Det enkle er ofte det beste om dagen Jeg har aldri vurdert bodyen over strømpebuksa, har bare tatt det for gitt at den skal være under.. Men må teste ut hvordan det ser ut motsatt, men ser egentlig for meg at det ser merkelig ut.
Evigheten Skrevet 13. november 2010 #19 Skrevet 13. november 2010 Her er bodyen inni strømpebuksa. Har faktisk aldri prøvd å gjøre det omvendt, men jeg har også for meg at det ser rart ut Men jeg tror sannelig jeg må prøve med bodyen utenpå når ho har på kjole!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 13. november 2010 Forfatter #20 Skrevet 13. november 2010 Body utenpå strømpisen ser da ikke rart ut- men TØFT hehe! Litt sånn Tarzan i underbuksa møter treningsvideo fra 80-tallet, stiiilig altså (og ganske praktisk også, spesielt med bukse/ skjørt over:)
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 14. november 2010 #21 Skrevet 14. november 2010 Her er alltid bodyen inni strømpebuksa, noe som jeg ser er mest praktisk, komfortabelt og ganske tøft (i Tarzan-stil ja). MEN jeg ser godt poenget med å variere med å ha den inni bodyen når man har en body med stilig trykk på! Så det var fint at noen "minnet" meg på at jeg kan gjøre ting annerledes For jeg har nemlig en tøff GULP body hvor det står "Rocka, rampete og utradisjonell. Gulp gjør opprør mot blonder og pastell. La gutter være gutter." Og når den skal i bruk, havner strømpebuksa innerst
gulterkult Skrevet 14. november 2010 #22 Skrevet 14. november 2010 alltid vært klin imot å ha body på utsiden av str.buksa, men nå tenker jeg seriøst over det... har nemlig kjøpt en kul body i farsdagsgave til i morgen, og der bør teksten synes!
Kuredu Skrevet 14. november 2010 #23 Skrevet 14. november 2010 HAhaha! Jeg måtte le da jeg leste overskriften og deretter ALLE svarene du har fått! Min første respons på spørsmålet var bare "for et teit spørsmål, det er da ingen tvil om at bodyen skal være INNI strømpebuksa? Noe annet er jo bare "feil"?" Men så feil kan JEG ta, for jeg ser jo her at det slettes ikke er slik....Ja ja, sånn er det , vi er alle forskjellige! Men her havner nok bodyen på innsiden av strømbebuksen allikevel.......
Mjølkekua Skrevet 14. november 2010 #24 Skrevet 14. november 2010 Det holder jeg med deg i... Sånn jeg ser det er body med knapper genser og underbukse i ett, og da synes jeg det skulle være merkelig å putte den utenpå strømpebuksa :-p Rart ser det ut også - i mine øyne.. Men skjønner at noen synes det er praktisk altså. Blir nok under strømpebuksen her altså..
Mor Løvehjerte Skrevet 14. november 2010 #25 Skrevet 14. november 2010 Bodyen skal da selvfølgelig INNI strømpebuksa...hehe! Jeg ser på bodyen som en genser som er sydd fast i en truse, og man går da ikke med trusa utenpå strømpebuksa, eller?? :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå