Gå til innhold

Bugaboo Cameleon:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fin pris. Du var heldig der. Har hatt to Bugaboo cameleon. Den har flere fine finesser men synes kvaliteten er mildt sagt elendig. Har hatt problemer med tre understell (teleskopstyret glir ut mm). Fjæringa er ikke noe særlig å skryte av, den er skranglete. Men vinterhjula har du ingen fjæring. Den er mindre stødig enn f.eks Brio go. Håndtaket er litt rart, fikk vondt i håndleddene av å trille lengere turer. Handlekurven er så og si umulig å komme til med bagen på. Litt kronglete fordi den må legges sammen i to deler. Hadde rustproblemer inni de små forhjula (oppbevart inne, alltid). Bremsen var dårlig.

Fordelen er veldig stilig utseende, utskiftbare trekk, stor bag. Den tar minimalt med plass, du får plass til den inne på prøverom :)

Håper Bugaboo kan relansere cam med nytt og forbedret understell.

Signerer Musipusi, har selv hatt masse problemer og kommer aldri til å bruke en krone mer på bogaboo. Utseende hjelper lite når funksjonaliteten er helt ræva. Synes det var ei skikkelig skranglete vinglevogn. Hvis man er så uheldig at det kommer litt snø kan man nesten bare glemme å ta med vogna ut =(

Prøvde Brio Go etterpå og synes den var flere klasser over.

Uffda, dumt dere har så dårlige opplevelser med buggisen :( Jeg har hørt masse positivt, så håper den fungerer til vårt bruk. Vi har i tillegg en stor Briovogn som storesøster bruker som sovevogn i bhg nå, derfor ville jeg har noe annet :)

Annonse

Jeg er veldig fornøyd med bugabooen min. Har brukt bare sportsdelen, og som nr 2 vogn til guttungen. Jeg kjøpte den brukt, men ikke til så bra pris som deg.

Jeg syns ikke den er så skranglete som enkelte andre her sier. Men det kommer jo an på hva man sammenligner med. Jeg har også en Emmaljunga City Cross. Den er jo stødigere, for all del, men tar større plass og er tyngre å trille også.

Det jeg liker best med bugabooen er at det er en suuuuuuuper byvogn. Den er liten og lett, syns den er super å trille også. Og tar veldig liten plass i bilen.

Det eneste jeg ikke liker er at den er totalt håpløs på snø. Den er heller ikke noe å ta med på skogstur hvis man har tenkt å gå der det er litt dårlig vei eller sti.

Har tenkt å prøve meg på vinterhjul neste vinter, men denne vinteren skal den få stå og vente på nye bebisen som kommer i mai/juni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...