Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 er absolutt ikke det jeg ønsket meg i dag som jeg er akkurat 15 uker på veg... Hadde blødning for nesten en mnd siden også, og var på ul, alt var bra da! -men da var det ikke mensmurringer i tillegg... Jordmorvakta er mange mil unna, så jeg får ikke sjekket noe før i morgen... Blir nok en super natt med mye god søvn....
<3lykkeliten<3 tulla mi Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Hei du. Vil bare si at jeg nettopp leste litt om kynnere og noen av symptomene kunne være mensmurring. Jeg leste det i boken fra jordmor. Kan ha kynnere uten at man vet man har det så tidelig i svangerskapet. Sikkert ikke veldig oppmuntrende, men masse lykke til imorgen!
sahrah Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Har også hatt mensmurringer,særlig de siste 6-7 ukene igjen, er 25+5 idag, har spurt både fødelege,fastlege og jordmoren min om det for har vært bekymret for det flere ganger, og de sier jeg skal ta det helt med ro og at det er normalt, siden livmoren vokser og tøyes VELDIG mye. Har også blødd nå og da, og må vist regne med det resten av svangerskapet fordi jeg har rufsete slimhinner i livmorhals. Det er vist ganske vanlig når man er gravid og helt ufarlig. Var også på flere ul hvor alt var normalt før jeg til slutt ble sendt til fødepoliklinikk og de fant ordentlig ut hva det var, men det var ganske tøft frem til jeg fikk vite at det var ufarlig. Håper det går bra i morgen, masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå