Reneeya Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Og hvor lenge er de våkne før de legge seg for kvelden? Her er snuppa på 6,5 mnd kun våken i to timer før hu gnir seg i øya og virker veldig trøtt. Dvs, går vi med vogna sovner hu på et blunk men hvis jeg lar henne ligge i lekegrinda sovner hu aldri.. Er det lite å kun være våken to timer av gangen?? Føler hele døgnet går med på å få hu til å sove liksom. Har prøvd å la hu ligge å leke lenge i håp om at hu kanskje blir så sliten at hu tar en blund i lekegrina, men det funker dååårlig
Rosa J10 Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Jenta mi er også 6,5 mnd og hun er heeelt lik din! Gnir seg i øynene etter to timer, men jeg må helst ut å trille for at hun skal sovne. Hun våkner etter sin siste lur stort sett rundt kl 17, og da er hun stuptrøtt rundt kl 19
Reneeya Skrevet 12. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2010 Og da legger hu seg greit eller? Her pleier den siste luren å vare til 15:30 - 16:00 og da legger hu seg 18:30 ca. I det siste våkner hu da igjen etter en halvtime og holder det gående i to timer før hu sovner ordenlig for natta.. Derfor prøvde jeg å hoppe over den siste luren i dag og hun var da våken fra 14:00 til 18:00. Sovnet da hu fikk pupp, sov i en halvtime før hu våkna - og holdt det gående i to timer!! Vi tar hu ikke opp av senga - går bare inn med jevne mellomrom. Skjønner ikke dette altså.. Tenkte kanskje hu våknet fordi to timer var lite å være våken før natta..?
Reneeya Skrevet 12. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2010 Og da legger hu seg greit eller? Her pleier den siste luren å vare til 15:30 - 16:00 og da legger hu seg 18:30 ca. I det siste våkner hu da igjen etter en halvtime og holder det gående i to timer før hu sovner ordenlig for natta.. Derfor prøvde jeg å hoppe over den siste luren i dag og hun var da våken fra 14:00 til 18:00. Sovnet da hu fikk pupp, sov i en halvtime før hu våkna - og holdt det gående i to timer!! Vi tar hu ikke opp av senga - går bare inn med jevne mellomrom. Skjønner ikke dette altså.. Tenkte kanskje hu våknet fordi to timer var lite å være våken før natta..?
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Signerer her jeg også! lille jenta mi på 6,5 mnd holder et par timer og er da kjempetrøtt igjen. Hun sovner selv når hun blir lagt ute i vogna si, eller på tur hvis jeg vil det. Veldig greit. Det skal sies at hun ikke er bortskjemt på kun å sovne på trilletur, da hun har en storebror som er et par år eldre som krever sitt i tillegg. Hun er vant til å bare bli lagt ut ganske ofte. Storebror løp jeg rundt på tur med hele dagen så vidt jeg kan huske, hehe. Hun legger seg for kvelden kl 18 og har våknet fra siste lur senest 16.00.
Reneeya Skrevet 12. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2010 Ojda, var ikke meningen med så mange innlegg! Hvor mange ganger sover ungene deres da dagen da? Og hvor lenge varer hver lur? Den siste 1 1/5 måneden sover vesla MAX 45 min. Og det er sjelden. Som regel sover hu bare 3 x 20 - 30 min..
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 12. november 2010 #7 Skrevet 12. november 2010 Her har vi også flere ganger hatt det gående 1-2 timer etter leggetid. Sovner som en sten når hun legger seg og våkner etter en time eller to. har ikke justert noe på lurene hennes, men passer på at den siste luren ikke avsluttes senere enn kl16. vet ikke hvorfor det blir sånn, men såvidt jeg kan huske var det litt slik med førstemann også. Husker det gikk seg til da.
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 12. november 2010 #8 Skrevet 12. november 2010 Hun sover ca 3 lurer. Alt fra 30 min til 1,5 timer. Sover hun 1,5 time, skjer det bare på den ene luren altså. Da er de andre lurene kortere. Førstemann sov akkurat slik som jenta di, med maks 30 min lurer.
Reneeya Skrevet 12. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 12. november 2010 "Godt å høre" at det er fler. Biter tenna sammen og håper det bare er en periode og at dt går over av seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå