Gulljentene Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Nå er det så mye aktivitet fra både baby og kynnere at jeg sitter og får nesten ikke puste, auuuuu!!!!!! Vært sånn store deler av dagen Håper ikke dette skal vare i tre uker (eller lenger...), for fyttirakkern! Ikke har jeg pakka bagen heller, tenk om det tegn på at noe er på gang? Hjælp!
Minamina34 Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Det er litt artig: Vi har termin på samme dag, og jeg begynte også å få vondt for første gang i går. Trodde nesten noe var på gang. Men så roet det seg, før det begynte litt i ettermiddag igjen. Det er nesten så jeg håper at smertene skal eskalere og bli regelmessige. Men som deg er jeg redd for at dette bare er den nye hverdagen i ukene som kommer.
Stella79 Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Dette innlegget var som jeg skulle skrevet det selv! Har termin om tre uker, sliter med vonde kynnere og propell i magen. Hadde min siste arbeidsdag i dag, så jeg håper det blir bedre når jeg roer ned... Orker ikke å tenke på at det skal være slik i ukesvis, men er jo ikke klar for å føde nå heller!! Huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå