fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Ikke at det er så himla viktig egentlig, men lurer likevel. Skal kjøpe akebrett til snuppa som nå er 13.5 mnd og som vil være nesten 18 mnd når vintersesongen her er over. Lurer på om hun skal få et vanlig "babyakebrett" med sele, eller skal hun få rattkjelke eller noe annet? Tips?
♡ A & E ♡ Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Vi brukte sånt lite akebrett med høy rygg og sele (men brukte aldri selen) når Alexander var liten og den kan Eliza bruke nå
Gjest Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 I fjor da eldste var 17 mnd kjøpte vi sånn med rygg, dette syntes han ikke var spesielt morro, så vi kjøpte stiga rattkjelke i stedet. Stor stas! Minsten her er 15 mnd og han har også fått sånn kjelke, holder seg fint fast i rattet og stoorkoser seg på kjelken. Prøvde ført på babyakebrettet, men han skjønte ikke helt vitsen med det hehe:-) Så min erfaring er å bare gå rett på kjelke. De små syntes jo det er morro med ratt også:-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Signerer hun over her; gå rett på stiga snowracer- det var ihvertfall kjempepopulært her i fjor vinter, da jenta vår var 15-16 mnd =)
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 Vi har både rattkjelke babyakebrett og vanlig akebrett med ratt. Her er det vanlig akebrett med ratt som har slått ann. De er også myyyye lettere å dra på enn kjelken. Hadde ikke vært i tvil om jeg skulle ha kjøpt til minsta her i år men siden hun bare blir 1 i jan drøyer vi det et år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå