Blomster&bier Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Hei! På hvilke dager etter EL er det vanlig å ha såkalt festeblødning? Jeg er 8 DPO og hadde lyse, lyse rosa utflod på papiret tildligere idag. Visste ikke om så mange symptomer for 2 år siden da jeg ble gravid rundt samme tid. Andre symptomer er vondt i bekkenet, vondt i korsryggen, oppblåst.. Er så spent! Må vente til neste helg med å teste, men har sikkerlig på følelsen av at det gikk denne mnd. Er så spennede! Dersom jeg er gravid får jeg termin 4 dager før lille prinsessa her. Kanskje de får bursdag på sammen dag;)
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Det er vanlig å få festeblødning fra 8-10 dpo ja! Sånn du beskriver det, har jeg sett andre har skrevet! Høres bra ut!!!
Blomster&bier Skrevet 12. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2010 Da er det bare å smøre seg med tålmodighet da;) Lenge ingen til din IKM?
Blomster&bier Skrevet 12. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2010 igjen mente jeg selvfølgelig;)
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Tror det enten er imorgen eller søndag!!!! Negativ test idag, men er lov å håpe!!!
Blomster&bier Skrevet 13. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2010 Hvordan har det gått med testinga nå da? Har du testa idag? Lykke til iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå