Gå til innhold

Kansje ikke "sliter" men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel kansje ingen sliter med bare 12pp, men syns det er tungt til tider da man ser babyer, gravidemager og alle bli gravide på ett blunk..

Er velsignet m tre barn som kom på 8pp,5pp og 1pp. Nå prøver vi på fjerdemann og er inne i 12pp. Forstår ikke hvorfor det ikke skjer noe da jeg har klokkesyklus med EL fast hver mnd. Vært hos gyn og alt såg helt flott ut..mye egg og fine slimhinner.. Skal ikke klage når jeg ser noen av dere har holdt på i mange år og ikke heller har barn fra før,men ønsket er nå der uansett da..igjen...mørket om en liten varm kropp å holde i armene atter en gang..<3

Ønsker dere alle lykke til og håper spiren vil sitte snart... Måtte bare sutre litt på en sår dag...:'(

Ha en kos fredagskveld jenter/damer..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager,dette innlegget kom plutselig to ganger..fikk error..hm..

Og mørket om en liten.. - skulle jo stå ønsket om en liten...:)

Skrevet

Hei.

Jeg hadde også klokkeklare sykluser med eggløsning.

Første gang jeg ble gravid var på p piller(endte i sa),2 gang i 3pp(fødte en gutt),3 gang i 1 pp og 4 gang nå i 18 pp etter lapraskopi.

Så jeg ble lett gravid flere ganger , men etter 3 gang var det umulig virket det som.

Vi fikk utredning og fant tilslutt ut at jeg har endometriose og knekk i egglederne da jeg hadde lapraskopi.Endon ble fjernet og egglederne fikset..Har ikke hatt noen symptomer på endo det i det hele tatt.

Vi fikk innvilget ivf og jeg satt igang å spraye .Men vi kom aldri så langt for plutselig var jeg visst gravid 3 pp etter lap.

Det kan være mange grunner til at dere ikke får det til nå.Alt fra alder til andre tilstander.Kan hende det bare tar litt tid for dere denne gangen.En mulighet er å utredes hos en gynekolog.

Håper det klaffer snart!

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...