Gå til innhold

Silkelaken i sengen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei.

"ofte" bruker man silkelaken i forbindelse med forflytning av personer med fysiske funksjonshemninger. De er fantastiske, men også fryktelig dyre!! (mener det ikke er mulig å kjøpe disse andre steder en der man selger forflytningshjelpemidler, men ikke 100 % sikker).

Tror det er like greit å kjøpe billig, glatt sateng/"silke" dynetrekk og ha i sengen. I og med at man ikke skal hale og dra i dette lakenet under forflytning er du ikke avhengig av at det er så solid. =)

Bare et forslag fra min side. =)

Jeg har hatt silkelaken i sengen siden mai :) Og jeg synes det gjør snuing og slik enklere. Mitt er ekte silke og er kjøpt i nett butikken hei baby. Jeg foretrekker ekte silke da det ikke blir klamt slik som jeg føler de billige "nylon" variantene blir, men det er jo en smaksak. Jeg kjøpte i en nydelig rosafarge, og tenker å bruke silkelakenet til babyen når den kommer. Grei måte å forflytte ungen på i sengen ;) Og ikke minst tror jeg det blir deilig å ha i vognen til sommeren når det blir varmt, så jeg ser på det som en flerbrukssak ;)

Eldste jenta vår har også brukt silketørkler som kosekluter, og nå er de blitt dukkedyner og tepper, så dette store tenker jeg blir perfekt til utkledning etterhvert også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...