bamsemomsen Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 mens om onsdagen. helt vanlig mensen men den var borte igjen i går kveld?? noen som vet hva det kan være?
lykkeliten1 Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Det kommer an på hvor du er i syklus da? Det kan jo være festeblødning da. Eller så kan du bare ha en like forvirret TR som jeg...
bamsemomsen Skrevet 12. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2010 jeg vet ikke hvor jeg egentlig er i syklusen. men jeg tror jeg hadde el for ca 12-13 dager siden.. men har alldri hatt en sånn tr før.. så detta stiller jeg meg undrene til..
CI82 Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Jeg hadde også en rar tr sist. Kom bare blod i 2-3 dager, mye kortere enn normalt. Har ikke en bra forklaring på hvorfor, men jeg har gått på p-piller i 12 år og husker ikke helt hvordan mensen var uten p-piller.
bamsemomsen Skrevet 12. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2010 veldig kjedelig og ha det sånn når det enestee jeg ønsker meg er en spire i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå