mamma-x-3 Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=sTSJMOfSkP4&feature=player_embedded
MortenO Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Siden det er fredag, så bør dere ta en titt på denne også:
mamma-x-3 Skrevet 12. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2010 "Denial is not just a river in Egypt" (Mark Twain) Det er fredag. Jeg ser du har begynt festen? Pølsevrøvling er på topp. Ellers anbefaler jeg deg å la sabelen hvile og tenke litt selv. Det er fordummende å ligge så dypt i lommen på legemiddelindustrien at du ikke hverken hører eller ser varselstrekantene. .-D
mamma-x-3 Skrevet 12. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2010 "Denial is not just a river in Egypt" (Mark Twain) Det er fredag. Jeg ser du har begynt festen? Pølsevrøvling er på topp. Ellers anbefaler jeg deg å la sabelen hvile og tenke litt selv. Det er fordummende å ligge så dypt i lommen på legemiddelindustrien at du ikke hverken hører eller ser varselsskuddene... .-D
MortenO Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Det er like fordummende å tro man sitter på mer info enn hva alle verdens fagmiljøer gjør. Du viser total mangel på kunnskap for hvordan forskning utføres og hva som kreves for å være en kredibel kilde til informasjon. Men sabelen kan godt ligge, nå er det helg. Kos deg med unga, så skal jeg gjøre det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå