Gå til innhold

Philips Senseo kaffetrakter

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har og sett på den, men ikke kjøpt den, men sist jeg snakka med min søster,så hadde ho kjøpt den.

ho var ikke så begeistra, kunne like godt trakte vanlig kaffe på moccamasteren.ikke spesielt god kaffe, og det var i alt 4 forskjellige du kunne velge.de kapslene kunne kjøpes overalt, foruten rema1000.

så for den eldre garde, tror jeg ikke den kommer til å slå den vanlige kaffetrakteren.

men det var min erfaring med den, kanskje andre synes noe annet.

Skrevet

jeg har den og er kjempe fornøyd! go kaffe!

Skrevet

Vi hadde sånn før. Kjempe fornøyd med kaffen, bedre enn både Nespresso og ihvertfall vanlig kaffetrakter etter min mening.

Vi kjøpte pads via nett, kaffecrema.no eller fra Danmark, mye flere og bedre smaker enn i butikken.

Skrevet

det er veldig delte meninger her ser jeg.

jeg ble faktisk overrasket over at min søster ikke likte den, men kanskje det er ho som er litt sær.....ser jeg nå.

Skrevet

Vi har hatt sånn i 2-3 år (kjøpt i utlandet), og er visst veldig fornøgd. Sjølv drikk eg ikkje kaffi, men alle som er innom (og mannen sjølvsagt) seier det er fantastisk mykje bedre enn "normal" kaffi. Det hjelper nok på at kvar kopp er fersk, "Moccamasterkaffi" har gjerne stått ei stund på kanne.

Vi har så langt berre kjøpt "kaffiputar" i utlandet (mest i Tyskland), der er dei billegare enn her og fins i mange variantar.

Skrevet

dere som bestiller fra danmark og tyskland, nettside?

Skrevet

Jeg har bestilt på www.kaffepuder.dk. Kommer endel avgifter og toll på så jeg tror det lønner seg å bestille fra Norge, www.kaffecrema.no, selv om prisen er litt høyere sparer du det fort inn på avgifter.

Skrevet

Vi har hatt kaffemaskinen i 6 år og er meget fornøyde. Kjøpte i Holland og har fått fraktet puter via familie og handlet på kaffepuder.dk.

Veldig ok at vi får tak i putene i Norge nå, men vet ikke hvordan Frieleputene smaker.

Skrevet

Husk bare at kaffe fra pads og lignende er enormt mye mer usunt enn kaffe som har vært gjennom filter. I en kaffebønne er det masse fett som blir sittende igjen i filteret. Kaffe fra pads, presskanne og "moderne" kaffemaskiner inneholder alt dette fettet når du drikker. Filterkaffe senker dessuten kolesterolet i kroppen, mens annen kaffe inneholder veldig mye kolesterol.

Mange som ikke vet dette, men det er faktisk en betydelig forskjell. Det bør i alle fall være med i betraktningen:)

Skrevet

Takk for mange gode svar.

Dessverre var maskinen utsolgt etter bare noen timer i alle butikkene rundt her, og jeg var jo på jobb :-/

Får komme på noe annet til julegave da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...