Med_håp_i_magen Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Endte med å sitte på sengekanten med en for av gangen i vinduskarmen. Så stjerner da jeg hadde tre tær igjen! Heldigvis har mannen sagt han skal støvsuge nåe han kommer hjem i dag, så jeg lukker øynene for det jeg burde plukke opp fra gulvet etter meg inntil det
Piny Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 kjenner meg igjen der gitt!! brukte over en time på å barbere beina og var død sliten etterpå heheh hjelpes
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Hehe, kjenner til den. Får jo ikke puste av å lene meg framover. Har funnet ut at den beste måten å klippe dem er å ha foten på doskålen, men spørs om jeg klarer det om noen uker.
lovina Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 hehe, fire dager til termin, så er egentlig ganske stolt, tjihi, klarte å klippe tåneglene i går, men litt av et prosjekt
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Haha, det gjorde jeg også denne uka! Stod med beina oppå badekaret og prøvde så godt jeg kunne. Var livredd etterpå, tenkte at nå har jeg knekt hele gutten inni magen. Heldigvis laget han liv og røre etter en stund! Om en liten stund skal tåneglene males! Skal være fin til fødselen tihi!
kjersti83 Skrevet 12. november 2010 #6 Skrevet 12. november 2010 He he:) Kjenner igjen det der ja. Fungerer bra å ha et ben på dolokket foreløpig men er spent på hvordan det blir når magen blir større. Hadde en snill mamma som betalte fotpleie for meg og tror jeg skal unne meg det igjen om stund. Et lite tips til julegave om du ikke venter før jul. Selv er jeg 28 uker på vei så blir i hvertfall 1 fotpleietime om ikke flere;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå