Gå til innhold

"Onico" snusen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes den enda? Har lett på rema, mega og shell, men der finnes den ikke.. . Noen som vet hvor den evt kan kjøpes?

(Det er den snusen uten nikotin og andre skadelige stoffer...:)

Skrevet

Hmmm,ja jeg tror vi selger den på jobb enda. Jobber på Bunnpris.

Er ikke 100 % sikker, men jeg trooor :)

Skrevet

Den finne i alle fall på 7eleven og Deli de Luca!

Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

Narvesen hadde den iallefall da jeg jobbet der.. Men hvis du har tilgang på grensehandel i Sverige så har de mange typer der som er både billigere og bedre :D

Skrevet

Hvilke merker er best da? Skal til Sverige i morgen...

Skrevet

takk! skal ta en tur innom disse stedene i morgen! Litt for langt unna sverige desverre.. Onico er ikke akkurat den beste. men bedre enn ingenting!

Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

Det er litt ettersom smak... Jeg har aldri snuset selv, men er veldig glad i salt lakris, så jeg fikk dilla på den de har som smaker skikkelig god salt lakris. Husker dessverre ikke hva den heter nå... Men sambo kjøpte flere typer og skrøt av de, han var ikke no glad i onico. Har dessverre ikke noe navn på de heller, er ikke så mye nytte i meg når det kommer til sånt :P

Det er ikke mange kronene for boksen, så du kan kanskje prøve deg fram med noen forskjellige? Ellers hadde jeg spurt noen, de som jobber der har helt sikkert peiling :)

Skrevet

Sambo kjøpte den på prix i går. Det er opp til hver enkelt butikk å bestemme hvilke typer tobakk/snus de tar inn, så selv om du finner det på en butikk er det sletts ikke sikkert hele kjeden fører det.

Skrevet

ja det er visst litt forskjellig, var tilfeldigvis på kiwi her en dag og der var den! så nå er eksamenstisda med bebismage redda;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...