Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei jenter,sitter på jobben, og blikket går mot kalenderen hele tiden. De siste dagene har det gått så tregt. Jeg er så klar for helgen, slik at når jeg er tilbake på mandag, så er det kun 2 dager til jeg skal på UL. og da er det forhåpentligvis sprøytestart etter det..blir små gal av denne ventingen..og det er forsatt mye venting senere i prosessen også..huff:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142550507-er-s%C3%A5-klar-for-helg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja nå er det ikke lenge igjen for deg.

Har gått på sprøta siden onsdag OG det har gått strålende til nå.

Jeg med min totale sprøyte skrekk.

Skal på ullevål dagen ettermiddag deg jeg da.

Får håper du får starte rett på sprøyta da.

Hvordan er dine forventninger da?

morn, nei nå er det ikke lenge igjen. har hatt en koselig helg, men klokken har nesten stoppet opp for meg..det går så sakte. Jeg gleder med og både gruer meg..tanken om at jeg kanskje ikke vil få barn skremmet vettet ut av meg...( og idag er jeg så følsom uten grunn..har bare lyst til å gråte...:(

Hadde en slik Dag på torsdag, da beg jeg å grine.

Fikk regning fra ullevål idag OG lurte littbpå om du vet om de 307,- går inn under frikortordningen?

Hentet siste dose med puregon idag. Nok

2400,- ut av vinduet.

Har du best opp puregon på apoteket hvis du forhåpentligvis skal beg på torsdag?

hmmm..det er jeg litt usikker på..bør jo gå inn under frikort tenker jeg..

jeg skal på Gonal F sprøyter..er det det samme som puregon kanskje? Jeg ringte opp til apoteket på ullevål sykehus..de hadde dette inne, så jeg trengte ikke å bestille det..tenkte jeg skulle kjøpe de etter at jeg hadde vært på UL. Det står Gonal F 900 iE på resepten..sier meg ingenting..men jeg regner med at jeg får mer info nå jeg skal til sykehuset imorgen..

Annonse

Du får en såkalt timeplan hvordan det står hvir mye IE du skal sprøyte inn. Så går du med til spray to ganger daglig. Skal ikke si noe for sikkert.

Lykke til i morgen uansett, OG håper å høre hvordan det gikk:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...