Gjest Skrevet 14. november 2010 #26 Skrevet 14. november 2010 Ah, men disse alianseringene, ga meg en tanke! Den dagen vi gifter oss vil jeg ha en diamant på gifteringen for hvert barn vi da har, og ha på flere hvis vi får flere.. Ikke som noen gave, men symbolsk for meg selv! Konseptet med en diamant for hvert barn er jo nydelig <3
Nickeguri Skrevet 14. november 2010 #27 Skrevet 14. november 2010 Nei, hverken med første- eller andremann. Jeg har faktisk ikke tenkt over det engang. Jeg tror ikke det er såå vanlig.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. november 2010 #28 Skrevet 14. november 2010 Jeg hadde absolutt ikke forventet noen gave, men fikk en helt fantastisk diamantring:)
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 15. november 2010 #29 Skrevet 15. november 2010 Min kjære ga meg en Luis Vuitton veske jeg hadde ønske meg lenge Og et kort med vakre ord! Snille kjæresten min <3 Vi prøver å skjemme hverandre bort litt når vi kan og det lever vi lenge på Trenger ikke være gaver, men noen hyggelige ord, en frokost eller middag o.l. Men den vesken ble jeg såååå glad for.. hadde nok hintet litt men trodde aldri jeg skulle få den. For litt siden fikk jeg et sølvsmykke med et stort og et lite hjerte som symboliserer mitt og sønnen vår sitt hjerte Han er en ganske romantisk og flott mann. Syns alle damene fortjener en liten oppmerksomhet etter graviditet og fødsel
daydreamer Skrevet 15. november 2010 #30 Skrevet 15. november 2010 Jepp, ny iphone 4.... Overlykkelig og knipser i vei :-)
Rafaella Skrevet 15. november 2010 #31 Skrevet 15. november 2010 Jeg og datteren vår fikk mor og barn smykkesett, med hver sitt smykke. Mitt var et lite hjerte med et større hjerte rundt, mens barnet sitt var samme som det lille hjertet på mitt smykke. På esken står det: " Hjerte i hjerte, liten og stor. Like kjært, både barn og mor". Trenger jeg si at jeg ble rørt?
Gjest Skrevet 15. november 2010 #32 Skrevet 15. november 2010 Jepp, jeg fikk en nydelig sønn og det samme fikk han av meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå