Gå til innhold

Fikk dere gave av barnefaren da dere fikk baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ah, men disse alianseringene, ga meg en tanke! Den dagen vi gifter oss vil jeg ha en diamant på gifteringen for hvert barn vi da har, og ha på flere hvis vi får flere.. Ikke som noen gave, men symbolsk for meg selv!

Konseptet med en diamant for hvert barn er jo nydelig <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hverken med første- eller andremann. Jeg har faktisk ikke tenkt over det engang. Jeg tror ikke det er såå vanlig.

Skrevet

Jeg hadde absolutt ikke forventet noen gave, men fikk en helt fantastisk diamantring:)

Skrevet

Min kjære ga meg en Luis Vuitton veske jeg hadde ønske meg lenge ;) Og et kort med vakre ord! Snille kjæresten min <3 Vi prøver å skjemme hverandre bort litt når vi kan og det lever vi lenge på :) Trenger ikke være gaver, men noen hyggelige ord, en frokost eller middag o.l.

Men den vesken ble jeg såååå glad for.. :D hadde nok hintet litt men trodde aldri jeg skulle få den. For litt siden fikk jeg et sølvsmykke med et stort og et lite hjerte som symboliserer mitt og sønnen vår sitt hjerte :) Han er en ganske romantisk og flott mann.

Syns alle damene fortjener en liten oppmerksomhet etter graviditet og fødsel :)

Skrevet

Jepp, ny iphone 4.... Overlykkelig og knipser i vei :-)

Skrevet

Jeg og datteren vår fikk mor og barn smykkesett, med hver sitt smykke. Mitt var et lite hjerte med et større hjerte rundt, mens barnet sitt var samme som det lille hjertet på mitt smykke. På esken står det: " Hjerte i hjerte, liten og stor. Like kjært, både barn og mor". Trenger jeg si at jeg ble rørt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...