irisse Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Og hva fikk dere? Hørte akkurat at det var vanlig å få gave etter å ha født.. Det var jeg ikke klar over, så jeg har ikke fått noe. Men skal nevne det for han idag hehe. Syns faktisk jeg fortjener noe etter både graviditet og fødsel og ikke minst etter 5 mnd med hyling, grining og et barn som ikke vil sove
Hanna30 Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Ja, jeg fikk øredobber:) Men hadde ikke regna med det, for kjæresten er ikke sånn som tenker på sånt egentlig. Sikkert noen som hadde sagt til ham at han burde gi meg noe;) Jeg ga ham en pappagave også da! Vet om flere som ikke fikk noe, så tror ikke det er kjempevanlig.. Lurt å si ifra, hehe, de trenger det av og til;)
Gjøkeredet③ Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Han fikk da en unge gjorde han ikke det da ;o) Jeg sa at jeg ikke ville ha noe jeg. Da vi fikk førstemann fridde han, så det var jo hyggelig, og etter nummer 2 kjøpte vi nå bil og giftet vi oss... Ser på det som fødselsgaver jeg. Syntes jo kanskje det er litt viktig at de "finner ut av det selv", og ikke får beskjed om at når du har født så burde han ha en gave på lur. Det tar liksom bort litt av poenget. Det tenker ihvertfall jeg )
Marius og Jonas! Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Da vi fikk førstemann, fikk jeg ny mobil av sambo. (Hadde rævva kamera på den gamle mob'en, og fikk ikke sendt ut skrytebilde til slekt og venner.....) Og da vi fikk nr 2, fikk jeg 2 nye diamanter i allianseringen min.
Gjest JuniGull-10 Skrevet 12. november 2010 #6 Skrevet 12. november 2010 Jeg hadde ikke forventet det, men mannen min overrasket meg med et nydelig smykke! :-) Han gjemte det under et babyteppe, så ble jo litt overrasket når jeg plukket opp teppet.
Miessi Skrevet 12. november 2010 #7 Skrevet 12. november 2010 Han er egentlig ikke sånn, men jeg fikk et nydelig hjerte smykke og kort med skjønne ord. Ble jo helt rørt av det
Fruen+jente okt.10 Skrevet 12. november 2010 #8 Skrevet 12. november 2010 Jeg fikk blomster av min mann på da 2:) på dag 3 fikk jeg ei pakke marsipanpølser - og det er den fineste gavene jeg kunne fått. Skikkelig fulltreffer:) Marsipanpølse-tilhengeren:)
Gjest Skrevet 12. november 2010 #9 Skrevet 12. november 2010 Ja, jeg fikk pulsklokke! Kanskje greit å nevne at det var fordi jeg sa at jeg ønsket meg det, ikke fordi han synes det var på tide at jeg kom meg ut på trening med en gang ;o)
bitthen Skrevet 12. november 2010 #10 Skrevet 12. november 2010 Fikk blomster. Visste ikke det var vanlig med gave. Fikk Englebarn- smykke til bursdagen min. Eller er det lykkebarn det heter?
-S- Skrevet 12. november 2010 #11 Skrevet 12. november 2010 Niks..ingen gave her i gården. Hadde ikke forventa det heller, kjenner jo mannen min;) Men skal innrømme at jeg synes selv jeg hadde fortjent det, og skulle selvsagt ønske at han tenkte det også! Men han er jo utrolig til å stille opp, og de første 2-3 ukene gjorde jeg ingenting annet enn å kose med lillegullet..ble oppvartet 24/7
lykkeligmams<3 Skrevet 12. november 2010 #12 Skrevet 12. november 2010 jeg fikk ett onkelig stillig og enormt maleri;) men var med og falt for den så da tilbudte han meg å få den i fødsels gave<3 men savnet mer ett kort med søte ord fra hjertet;)
venter <3 Skrevet 12. november 2010 #13 Skrevet 12. november 2010 Jeg fikk en aliansering, med en diamant.. og beskjed om at jeg skulle få en ny diamant for hvert barn vi får
Tredje drøm Skrevet 12. november 2010 #14 Skrevet 12. november 2010 Fikk ikke gave etter å ha født de to første barna, men da nr tre ble født, dukket han opp på barsel med roser og en mini-pc til meg. Ble temmelig overrasket og kjempeglad ) Tror ikke noen skal være snurt over å ikke få barselgave fra far, for det er vel ikke sååå vanlig, og babyen er jo den flotteste gaven av alle. Men det er jo selvfølglig hyggelig om han gir en liten oppmerksomhet som takk for det strevet man har vært igjennom. Svangerskap og fødsel nr 3 var for min del det tøffeste, så da gjorde det godt å få en gave etterpå fra min kjære )
Mammahjertet <3 Skrevet 12. november 2010 #15 Skrevet 12. november 2010 Nei jeg fikk ikke noen gave etter jeg fødte. Kunne gjerne tenkt meg å ha fått det ;-) Men det er ikke så farlig egentlig. For han gir meg noe hver dag ved å være god og kjærlig mot meg og snill pappa for lille gullet vårt. (men jooda, det er jo litt stas å kunne få en presang inn imellom også...). Hvis du vil ha en gave fra mannen din, så tror jeg du ikke bare må hinte. De fleste menn må omtrent ha et konkret forslag for å skjønne noe som helst, he-he.
lilleღpersille Skrevet 12. november 2010 #16 Skrevet 12. november 2010 Jeg forventa ingenting. Synes vi er litt kravstore vi damene av og til... Men han synes han måtte gi noe, så da ble det en gullring med tre diamanter i. Symbolsk for hver av ungene:) Da anser vi oss som komplette, så det blir ikke flere diamanter på meg enn så lenge. Da må det i såfall være noe annet enn pga barn;)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 12. november 2010 #17 Skrevet 12. november 2010 Jeg fikk ferskt brød, serranoskinke og brie... Var KJEMPEGLAD for gaven, hadde savnet det så utrolig mye under svangerskapet. Beste jeg kunne fått der og da :-)
EgG Skrevet 12. november 2010 #18 Skrevet 12. november 2010 Nei, det fikk jeg ikke. Nå kom datteren vår før termin også, men hadde ingen forventninger til noen gave. Gaven ble felles for vår del: en velskapt og fantastisk flott jente. Kunne ikke fått bedre gave!
Fuego Skrevet 12. november 2010 #19 Skrevet 12. november 2010 Jeg fikk roser og ett kort med de vakreste ord på sykehuset Når jeg kom hjem hadde han laget en velkommen-hjem plakat, kjøpt roser og spekemat Han sa at han ville gi meg en gave senere, for at han hadde lite med penger akkurat da. Men jeg forsikret han om at jeg hadde fått mer enn nok. Han er IKKE typen til å gjøre sånne ting, så jeg var overlykkelig
assisi Skrevet 13. november 2010 #20 Skrevet 13. november 2010 Jepp. En diamantring:-) Fikk smykker med nummer 1 og 2 også
Nikkamoren Skrevet 13. november 2010 #21 Skrevet 13. november 2010 Da vi kom hjem sa han at jeg fortjente en fin gave og at han hadde lyst til å gi meg noe fint. MEN det gikk over, jeg fikk ingenting. Jeg kjøpte pappagave til ham som stod klar da han kom hjem fra sykehuset
Tingenes Herre Skrevet 13. november 2010 #22 Skrevet 13. november 2010 ja, helt uventet fikk jeg et diamant-halskjede! Ble SÅ glad! Fikk det på fødestua. Gode gutten min.... :-)
Virreli Skrevet 13. november 2010 #23 Skrevet 13. november 2010 Utrolig nok hadde samboeren plukket opp dette med fødselsgave et sted, og det var koselig at han tenkte på meg. Jeg hadde også fødselsgave til han, så det ble riktig så koselig og overraskende for begge. Jeg fikk et kjede med 2 hjerter, et stort for mamma og et lite i midten for babyen
Lykkemin Skrevet 13. november 2010 #24 Skrevet 13. november 2010 ja jeg fikk en medaljong til å ha bilde av prinsen vår inni han fikk gave av meg også
Gjest Skrevet 14. november 2010 #25 Skrevet 14. november 2010 Teller cola og melkesjokolade? hehe med unntak av det fikk jeg en fanastisk nydelig datter, alt annet hadde vært skrot i forhold <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå