Kyllingbein Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 3 uker før termin kom hun. Og jeg som ønsket å gå over. Jaja. Hus og hjem ordner seg selv om hun er utenfor og ikke inne i magen Vel verdt "ventetiden"!! Ønsker dere som ikke har født lykke til. Gled dere!
Gulljentene Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Gratulerer De kommer jo ut når de vil selv - ikke når vi helst vil Jeg får føde om 2 dager, jeg da, om jeg skal følge ditt eksempel...
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Gratulerer så masse! Da rakk du jo akkurat forbi prematurstadiet Alt ordner seg så lenge det er bra med de små, kos dere masse i barselstiden fremover!
Baby Bliss Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Gratulerer!!! Kose dere masse masse med lille gullet!!
Kyllingbein Skrevet 12. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2010 Takk Ja vi dro hjem etter to dager og alt er bare godt
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 12. november 2010 #6 Skrevet 12. november 2010 Gratulerer så mye!!! Håper jeg også får før termindato. Vil ikke føde på julaften...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå