Gå til innhold

Baby 5 uker som bare sovner på puppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Håper noen kan komme med noen gode råd til meg. Har en baby på 5 uker som tidligere har sovet i egen seng på vårt rom, men i det siste har han nektet å sove i sin egen seng på kvelden, han hyler når han blir lagt ned både i sin egen seng, men også alle andre steder - det eneste stedet han sovner er på puppen, dvs - han kan ligge å suge i 2 timer før han sovner (og det er etter at han er ferdig spist). Jeg har prøvd å gi han smukk, men den vil han ikke ha - kun pupp som hjelper - vi har bysset han i søvn men han våkner så snart vi legger han ned og da starter skrikingen igjen. Noen som har noen gode råd til hvordan jeg kan få han til å bli lagt ned uten at han skriker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er likt med min lille på 5 uker.. Hun skriker så godt som aldri, så akkurat det er jo litt forskjellig, men hun vil helst ligge til brystet hele kvelden, og langt ut på natta, og våkner når jeg løfter henne vekk. Enten med en gang eller etter et par minutter. Og da blir hun mer og mer våken, og mer og mer urolig så blir til at jeg tar henne opp igjen, og så gjentar jeg regla igjen! Når hun har sovnet ved brystet legger jeg henne ned igjen, og dette gjør vi helt til hun slutter å våkne. Nå har hun blitt lagt ned 4 ganger, og ligger der halvvåken så jeg krysser fingrene for at hun sovner igjen!! Kl er 03.38 så jeg er sliiiiten

Har desverre ingen gode råd å komme med :/ Jeg innbiller meg at hun etterhvert slutter å våkne gang på gang :P Man kan jo ikke akkurat ignorere en så liten baby, de er for små til slikt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...