Gå til innhold

Noen tips for gode sovestillinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sovner nemlig veldig dårlig, våkner med vondt i både bekken, rygg og mage.. Og har liten fantasi når det gjelder å finne gode stillinger..

Er 37 uker på veg, så det er jo ikke lenge igjen, men hadde vert godt å sovet ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flest mulig puter oppi senga gjør det noe bedre for min del ihvertfall ;) Kanskje jeg kommer i Guinness rekordbok? :P Neppe noen som slår å ha 6-7 puter i senga og plass til seg selv, mannen, dyner, hans puter og noen ganger også en 4-åring som ligger på skrå ;)

Skrevet

Jeg syntes mange puter ble for klumpete og bytta dem ut med en ekstra dyne som jeg rulla sammen og hadde hele veien nedover den ene sida - gir støtte til armer, under en tung mage og mellom beina. Og så den andre dyna trykka godt inn bak ryggen, så jeg fikk støtte bak. Og vanlig pute under hodet.

Ettersom jeg sliter med ryggplager ellers også, så endte jeg til slutt opp med å ønske meg en spesialpute som gjør noe av den samme jobben, bare litt lettere å holde orden på: Comfort-U. Ikke akkurat noe man vil kjøpe om det er snakk om noen uker kanskje, men jeg kan i alle fall fortelle at jeg har hatt både mindre vondt i rygg og bekken og sovet bedre etter at jeg fikk den :)

Mer info: http://comfort-u.no/

Skrevet

Jeg har kun én ekstra pute, en stor myk hodepute som jeg har mellom bena! Hadde ikke det vært for den hadde jeg sikkert ikke sovet i det hele tatt dette svangerskapet! Takk, kjære hodeputen min!! ;P

Skrevet

Legger dynen mellom bena, men en pute er også greit. Sover bedre slik, men sover ikke like godt nå uansett som før graviditeten.

Det værste er at det knekker i ryggen når jeg snur meg, så bekkenet mitt er ikke helt stabilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...