Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Jeg er 7+2 i dag, og har ikke vært hos legen min ennå. Føler meg i god form, og har dermed tenkt at det ikke er noe å stresse med. Men så begynner man jo å tenke at man kanskje er i for god form....Jeg mistet i April, så jeg er jo livredd for å miste på nytt. Jeg blødde kraftig sist, så skjønte at noe var galt. Denne gangen blør jeg ikke, så da skulle man tro alt er i orden, men man uroer seg jo hele tiden. Burde jeg be om tidlig UL siden jeg har mistet tidligere i år?
vilde + 1 ? Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Hei.. Jeg også mistet i april, og da sa gyn til meg at neste gang jeg ble gravid skulle jeg komme så tidlig som mulig, så jeg var der i uke 7 når jeg ble gravid nå så det er bare å ringe, du er i hvertfall langt nok til at de skal kunne se hjerte slå å sånn, og hvis du bekymrer deg, så er det veldig lettende etter å ha vært der:) og mest sannsynlig er alt bra når ikke du har blødd:) lykke til
tonjemor09 Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 h å mistet 2 ganger å denne gangen harjeg vært på 3 stkul til nå(er uke 11 nå) å skal ned gje ibegynnelsen av desember...sist gang sa alle til meg at jeg burde å gå ned påtidigul,me jeg følte meg skikkeig dårligm mye oppkast å sånn så tenkte at alt er fint siden jeger så dårlig å fast legen min sa at jeg heller ike burde siden jeg bare hadde mistete en gang åaer det ikke no vits...men misten igjen i uke 13 å da hade det vært dødt siden i uke 7/8 så angret veldig på da at jeg ikke hadde vært nede å skjekkt i uke 8 så hadde jeg ikke tren å gå så lenge å troddjeg var gravid! ! så jeg syntes du burde gå ptidlig ul!!! så trenger du ikke tenke no mer på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå