lillevanilje Skrevet 12. november 2010 #1 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg trodde kvalmen, som jeg ikke har vært veldig plaget av, var over. Hele forrige uke var formen på topp og jeg tenkte på det på vei til jobb at jeg var jammen heldig - nå er den perioden slutt. Så kommer jeg på jobb og setter meg ned ved pc'n og etter ti min må jeg løpe på do - og for første gang kastet jeg opp på jobb.. Føler det var lille miniputt som visste hva jeg tenkte og bestemte seg for å vise at vi ikke er i andre trimester helt enda. Ellers er formen ok, puppene er like ømme som før og brystvortene begynner å bli større og litt mørkere (noe jeg må si jeg liker dårlig). Denne helga skal vi fortelle foreldre noe vi har gledet oss til lenge (min kjære var veldig bestemt på at han ønsket å vente). Men dere - når jeg har 11 fullgåtte i dag går jeg da over i andre trimester neste uke? (ved 12 fullgåtte) eller i morgen? (inn i 12 uke).. Hvordan er formen til dere andre her inne? God helg alle flotte 1 trimester damer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142549666-11-fullg%C3%A5tte-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå