Izabelle Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 De siste to dagene har jeg våknet på natten på grunn av kvalme, på morgenen får jeg brekninger og kaster litt opp. For min del er det sikkert positivt i og med at jeg er sykemeldt med en truende abort. Flere som opplever kvalme i uke 5? Uke 6 starter for meg på mandag, og siste gangen ble jeg dårlig i uke 7. Grunnen til at jeg også spør er fordi jeg lurer på om mange av dere jobber hvis dere blir veldig dårlige? Jeg er sykepleier med travle dager på sykehus, men har lyst til å jobbe med en gang jeg får klarsignal fra gyn. Håper jo det blir neste uke.... Om så et par dager i i uken.
Frøken Gjøken Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Hei Izabelle! Jeg går med vårt første barn i magen, og har kommet like langt som deg. Starter uke 6 på mandag. Jeg har slitt med kvalme og oppkast den siste uken jeg også, men det er litt varierende. Noen dager er jeg i fin form, mens andre dager er slitsomme. Jeg er sykepleierstudent, og er ute i praksis, så jeg "må" komme meg på jobb for at jeg skal bestå. Det er slitsomt de dagene jeg er kvalm og brekker meg, men absolutt overkommelig. Kan forsøke noe som heter seaband, det er akupressurbånd som skal dempe kvalmen. Apotekene selger dem vet jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå