Pumba78 Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Hei, i natt har det vært som om noen har stukket en kniv i det venstre brystet mitt, noen som vet hva det kan være?
Mjølkekua Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Kan kanskje være sopp? Jeg har hatt det noen ganger uten at det var det altså;-) du kan lese mer på ammehjelpen.no om trøske/sopp.
Virreli Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Du bør lese om sopp og se om du har flere symptomer på det.
Canari Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Høres veldig ut som sopp ja, du kan prøve kanesten som du får kjøpt på apoteket. men aller helst bør du ta kontakt med legen din og få mycostatin (tror jeg det heter), be om hastetime, for dette er egentlig hastesak!!!
Pumba78 Skrevet 15. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2010 Takk, Venter hos legen nå. Usikker må jeg si, kan like gjerne være raynolds syndrom, gult verk på brystknoppen, men bare på deler av den, og så er det ikke vondt hele tiden, men i går kunne jeg ikke komme borti den uten å nesten gråte .. Får se hva legen sier...
Pumba78 Skrevet 15. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2010 Grr, den kremen du nevnte over finnes visst ikke lenger så det bøir canesten...
catyn Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 kremen for sopp heter nystantin. men må bestilles inn på apotket da de sjeldent har den inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå