Gå til innhold

Hvor mange dager i gjenn: 12.11.10??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 19 dager til termin nå hos meg :)

skal på kontroll på sykehuset til tirsdag (er 1 gang i uka pg svangerskaps diabetes) men baby vokser fint, hun var på 2,5-2,6 kg tirsdag som var nå. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

28 dager igjen! :)

Gleder meg sånn!!!

Skrevet

11 dagar igjen.... og veeeelig klar, men trur ikkje gullet e klar enda... hehe....

Skrevet

-2 dager!! Ååh han kommer aldri til å komme... (Skikkelig dårlig dag)

Skrevet

Har laaaange 80 dager igjen..................

Skrevet

4 dager igjen:) spiser frokostgrøt med masse kanel:):):)

Skrevet

-3 dager i dag.... Vet det kan skje når som helst nå, men er så fryktelig utålmodig!!!!

Skrevet

19 dager!

Skrevet

20 dager :P er så klar!

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

86 dager igjen og kom over i 3 trim idag=)

Skrevet

23....og i natt hadde jeg noe som ligna på rier, bare at det var vondt i magen, ikke ryggen denne gangen :/ Varte i ett drøyt minutt og var 15 minutter imellom, men det var bare lureri for fikk bare 3 stk! :(

Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

56 dager til termin :) Krysser fingrene for at lillegutt holder seg i magen til over nyttår i det minste ;)

Skrevet

21 dager igjen (3 uker)

og då kan vel eg kalle meg fødeklar og?

Skrevet

21 dager igjen (3 uker)

og då kan vel eg kalle meg fødeklar og?

Skrevet

25 dager igjen :)

Skrevet

ja minnimus83, nå er du fødeklar :)

Skrevet

Jeg skal ha planlagt keisersnitt pga seteleie, så jeg vet at jeg har 4 dager igjen! :-)) Har bursdag selv i dag, så han kom neeesten på dagen min :-)

Skrevet

jeg har menstermin 22.nov og ul-termin 27.nov og siden det er ul-termin en går utfra har jeg 15 dager igjen til termin i dag.

føles som en eeevighet akkurat nå! kjeder meg av å bare gå hjemme og ikke kunne jobbe lenger. samtidig skjønner jeg at en må gå ut fra jobb 21 dager før termin. det KAN jo hende det skjer noe snart (selv om ingenting tyder på det pr. i dag :P) lykke til damer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...