Gå til innhold

Flere med en del vondt i magen?

Anbefalte innlegg

Har så ofte vondt i magen! Ikke redd for at det er noe galt, men så ubehagelig! Hvis jeg spiser, står eller går får jeg som regel vondt. Noen kvelder sliter jeg med å sovne pga ubehag. Skjønner ikke hvorfor det er slik! Bare 12+4, og det har vært slik en stund.

Andre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142549310-flere-med-en-del-vondt-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har veldig ofte vondt, noe som jeg egentlig har vært litt overrasket over for trodde ikke det skulle være vondt å være gravid. Har pratet om smertene med både fastege, jordmor og sykehus og de mener det er normalt å kjenne smerter til tider. Er så mye som strekkes, tøyes og bøyes og det kan også komme press på andre organer og nerver kan komme i klem. Jeg prøver å berolige meg med det, kjenner jo liv men samtidig kan jeg noen ganger bli bekymret over smertene. Er vel normalt å bekymre seg også :)

Ser at jeg iallefall ikke er alene om det. Skjer jo så mye inni der, så må vel bare regne med at en får en del vondter som ikke kan forklares.. ;o) Men skal til legen til uka, så skal spørre om hun kan ha en forklaring. Luft i magen spiller nok inn for min del, ja. Men slitsomt når jeg må sitte ned etter å ta tørket litt støv, hehe. Blir ikke veldig effektiv.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...