LillefamilieBsittgullnr2 Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 viktig å rapporterer dette ...sånne vil vi ikke ha ......elller klage ved dårlig behandling ..
magica fra tryll Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 -Men da bør det jo være noe alvorlig feil å klage på! Ellers så kan du jo bare finne en lege/jordmor du er fornøyd med:)
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Jeg valgte å heller bytte fastlege. Vanligvis er legen dyktig og godt likt, men akkurat svangerskap var visst ikke den sterkeste siden. Siden jeg er førstegangs tok det litt tid før jeg fant ut at det var store mangler på helsekortet og kontrollene, men etter jeg fikk byttet i oktober har det bare vært velstand og god oppfølging Klart det er frustrerende, men føler samtidig at så lenge det ikke er alvorlige feil som har blitt gjort så holder det å bytte lege, evt si ifra til legen hva du ønsker/føler mangler. Som regel går man jo til jordmor i tillegg, så da bør man ha max uflaks om begge to er inkompetente.
knekkebrød Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Har bar gått til jordmor i svkapene for ser ingen vits i å gå til allmennlege når man ikke er syk? Og ja viktig å si ifra om dårlig behandling men hvor sier man ifra om det?
RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Man kan rapportere om dårlig behandling direkte til kommunelegen, eller fylkeslegen
LillefamilieBsittgullnr2 Skrevet 12. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2010 Jeg forventer ganske mye av mine leger og jordmødre ,men det er jo litt typisk norsk da...ikke klage eller si fra ...vet om flere som er misfornøyd men tenker *jaja*det gikk jo bra ...hva med neste mann da...kanskje ikke så heldig ... Viktig å si fra sånn at man får det man har rett til,
magica fra tryll Skrevet 12. november 2010 #7 Skrevet 12. november 2010 Synes egentlig det er typisk norsk å klage og syte noen ganger, jeg;) Har venninner som er gravide i utlandet, og som må betale tusenvis av kroner for svangerskapskontroller.... Går igjennom min 5. graviditet og synes jeg har fått fantastisk god oppfølging i alle sammen:) Superfornøyd,jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå