<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 jeg er jo da gravid med nr.2.. venter en liten gutt i april fant vi ut på UL:) jeg er 18 uker på lørdag.. men kjenner ikke spesielt med liv!! har foranliggende morkake.. er det noen andre som ikke kjenner så mye liv 2,gangs?? føler meg som den eneste.. syntes jeg bare ser at man kjenner liv så tidlig! har jo vært på UL og alt var kjempe fint med lillegutt.. men vil så gjerne begynne å føle mer at han er der!! kanskje det er jeg som er dårlig til å kjenne etter... men prøver å ligge i sengen å oppnå kontakt... gleder meg til sparkene kommer:)
Fleur Delacour Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Det er nok langt frå alle her inne som kjenner liv så tidleg! I boka eg fekk hjå jordmor stod det at det kunne godt drøya til veke 20 før ein kunne vera sikker på kva ein kjente.
Melkekartong Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Hei! Du er nok ikke alene. Jeg er også andregangs, og er 17+2. Jeg gjør som deg, og ligger i senga og kjenner etter, men ingenting. Har ved noen anledninger kjent noe som jeg har vært ganske sikker på at har kommet fra babyen, men alltid når jeg er på jobb eller andre steder hvor jeg ikke har tid til å kjenne skikkelig etter. Var hos jordmor for en og en halv uke siden, og hun mistenkte at jeg hadde foranliggende morkake, siden hun tydelig hørte spark med doppleren sin uten at jeg kjente noe. Skal på ul på tirsdag, så da blir det spennende og se Vi får vel bare smøre oss med tålmodighet, sparkene kommer nok før eller senere Ha en fin dag!
Tøtto&lillebror Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Eg er òg gravid med nr.2,, og har venta lenge på spark. Eg er 18 veker idag, og først nå onsdag som var kjente eg dulting, og ganske så tydelige dult. Forstår ikkje at eg ikkje har kjent noko før, men sånn er det. Nå etterpå kjenne eg det når eg sitte i sofaen òg, så eg trur du plutselig kjenne det ein kveld. Det skjer nok snart! Kjedelig å gå å venta, men eg blei så glad på onsdag. Neste onsdag er UL, så eg har ikkje fått andre hint frå magen etter positiv test. Veldig kjekt! Lykke til vidare!
Plutselig_gravid Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Kjente det vel rundt uke 19-20 da jeg var andregangs. Men da kom det for fullt også. Kraftige spark som også kjentes og syntes veldig godt utenpå Hadde forresten morkaken foran. Med nr 1 kjente jeg faktisk ikke liv før i uke 23-24
jente08+spire11<3 Skrevet 12. november 2010 #6 Skrevet 12. november 2010 Hei =) Når jeg gikk med førstemann så hadde jeg foranliggende morkake og kjente lite liv gjennom store deler av svangerskapet (bortsett fra på slutten). Kjente heller ikke liv før jeg var rundt 20 uker på vei med første. Var på mange UL siden jeg FØLTE at jeg ikke kjente noen ting og trudde jeg hadde mistet. Denne gangen ligger den helt på toppen og kjenner MASSE liv er i uke 22+4 nå =)
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 13. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2010 Hei:) tusen takk for mange svar!! Godt å vite at det er fler enn meg:) man blir jo litt betenkt.. Selvom jeg har sett lillegutt på UL.. Er jo så mange som sier man skal kjenne det tidligere 2 gang. Men nå er det jo sikkert på grunn av denne morkaken! Men tusen takk for mange svar! Det hjelper å vite at man ikke er "unormal"
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 13. november 2010 #8 Skrevet 13. november 2010 Jeg kjente liv tidligere denne gangen men ikke like mye som sist.. Går flere dager før jeg kjenner noe igjen. Har også foranliggende morkake noe som setter en demper :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå