gulterkult Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 Bruker dere sånn "finnlandshette" eller hva gjør dere? Har bare brukt lue og dress til nå, men ser det blir for lite i halsen. Vurderte å kjøpe en hals, men er kanskje lurere med sånn hel hette? eller hva sier dere med erfaringer?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Så lenge de ligger i pose i vogna så har ikke jeg brukt hals eller slikt til mine, det har jeg først begynt med når de går rundt og leker ute i vinterkulda=)
gulterkult Skrevet 11. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2010 så bare lue og litt naken hals nedi soveposen? selvfølgelig med godt tøy under da...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 Ja, det har ihvertfall ikke vært noe problem med mine, det blir jo litt varmere nede i posen enn oppe i lufta.
gulterkult Skrevet 11. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2010 ok, takk for svar min er jo helt fin og varm, syns bare det så litt kaldt ut idag! men lurer på å kjøpe sånn hette uansett, kanskje greit til og fra bilen og når de ikke ligger i vogna?
stearin Skrevet 12. november 2010 #7 Skrevet 12. november 2010 Har en ull finlandshette eller hva det kalles for. En slik med hals også Den bruker vi under en lue når vi er ute (hvis vi er ute lenge). Hvis jeg ikke har den hetta på henne så har vi hals på. Det er en slik med flis på innersiden, synes det er greit å ha noe varmt ved hals og lunger for forebygging av lungebetennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå