Gå til innhold

Paranoid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sniker meg inn her i dag :)

Tiden har gått så utrolig fort!

Men siste dagene, syntes jeg aktiviteten i magen har gå¨tt betraktelig ned. Kjenner liv hver dag, men langt fra like mye som tidligere.

I tillegg har magen min blitt mindre. Merket det veldig godt på uniformen på jobben som jeg ikke fikk igjen nederste knappen i for en uke siden. Fikk den helt fint igjen i dag. den stor ikke i spenn en gang :(

Jeg har vært til kontroll pga en del væske fra kjeden, men da var begge hinnene tett i "bunn" hvertfall og de mente det var pga en begynnende sopp infeksjon. Sopp infeksjonen er behandlet, men væsker enda.

Noen andre med liknende opplevelser som kan roe ned en små bekymret gravid?

Hadde samme trøbbel når jeg gikk gravid med første, men trodde da det var noemalt. Han fikk kraftig infeksjon under et døgn etter fødsel som de ikke klarte å forklare. Heldigvis ble han helt frisk!

Føler megsom en hypokonder akkurat nå :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du skal ringe fødeavdeling å høre jeg, selv omd et kanskje ikke er noe å bekymre seg for. er vel vanlig at de er mindre aktive mot slutten med mindre plass osv - men at magen blir mindre vet jeg ikke. Den kan jo sette seg lengre ned om hodet fester seg/ungen snur seg med hodet ned da :) men dette trodde jeg man bare merket på toppen av magen...

Håper alt er bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...