jlille Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 Jeg synes ikke det er morsomt å være gravid I uke 5 begynte jeg å kaste opp, og har stort sett kastet opp siden.. Jeg er så leiii.. Jeg har termin 21. november, og regner ikke med å føde et sekund før termin i hvert fall. Begynner nesten å få et hat-forhold til den datoen... Nå får jeg ikke til å sove lenger... Jeg hadde et par måneder hvor jeg sov skikkelig urolig, men nå er det tilnærmet lik 0 søvn Ligger bare å vrir meg.. Får vondt hvis jeg ligger for lenge på en side, og å sove på mage/rygg er uaktuelt. Halsen brenner så jeg får nesten blodsmak i munnen.. Det å bommelomme hører med til sjeldenheten... Jeg er trøtt, sliten, den lille er så aktiv i magen at jeg lurer på om han sparker seg ut snart.. Jeg gleder meg masse til han er ute! Unnskyld sytinga, men jeg synes fryktelig synd på meg selv ;P Skulle ønske jeg hadde _ett_ tegn på at fødselen er i nærheten! Flere som er litt sytete?
Puppemamma Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 henger meg på denne her, hvertfall med tanke på søvnen men fin termin du har da - det er bursdagen min men jeg må nok vente litt lenger enn deg - termin 4 des. selv Får vel bare gleeede oss masse og tenke at det ikke er lenge igjen nå
jlille Skrevet 11. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2010 Synes du kan ønske deg fødsel på meg når du blåser ut bursdagslysene dine hehe.. neida.. Var du på det Gjøvik-kurset som startet i oktober?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 Jeg syter litt på hjemmebane, men skal ikke gjøre det så mye her inne, for egentlig har formen vært grei hele veien, bortsett fra 1. trimester og starten på 2. trimester. Men nå sover jeg veldig dårlig om natten jeg også, i tillegg til en unge som våkner pågrunn tenner som er på tur ut. Heldigvis tar mannen henne når han er hjemme, også sover jeg på gjesterommet. Det er den eneste måten jeg kan få litt bedre søvn på. Jeg er så ømfintlig nå, tåler ikke å høre mannen puste uten at jeg våkner. Sånn var det sist også, da hadde vi ikke baby, men jeg måtte dessverre "skille" meg fra mannen og sove på egen madrass. Skumgummimadrass er helt himmelsk for meg, fremfor slike gode og myke kontinentalsenger Og når man endelig har sovnet, så våkner man fordi det kjennes ut som blæra skal sprenges. Og når man setter seg på do, så kommer det bare en bitteliten dråpe. GRRR!! Jeg hadde ingen tydelig tegn før fødsel, det skjedde bare!! så selv om du ikke merker noen tydelige tegn nå, så kan det skje når du minst venter det. Men jeg husker at når fødselen endelig var overstått og jeg hadde gullet i armene, så ble det ikke noe mindre slitsomt. Og jeg savnet den spenningen det var å gå gravid. Hjelper lite å tenke slik nå med søvnmangel og det hele, men jeg prøøøøver. Det er absolutt lov å syte nå. Man har virkelig ventet lenge på den store dagen. Ønsker deg lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå