Gå til innhold

Bevegelser i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes de siste ukene det har til tider vært svært smertefullt når babyen beveger seg i magen. Sitter her nå og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Vondt mest nede ved blæren og inni magen på en måte. Andre som har det slik? Jeg hadde aldri vondt forrige gang jeg gikk gravid.

Er forøvrig en dag over termin i dag og hodet er godt festet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har leeeenge igjen å gå enda, og jeg også syntes det er, til tider, supervondt når bebissen beveger seg. Jeg har mest vondt øverst i magen, og det føles ut som om magen skal dele seg og ungen komme ut. Jeg bærer ungen lavt nede denne gangen, så det er fryktelig rart at det skal være så liten plass!

Lykke til med fødselen. Nå får du snart møte mirakelet!

Skrevet

Sånn er det for meg også.

Jeg kjente det godt når hun festet seg godt ned i bekkenet, for da begynte det å stikke noe vannvittig der nede til tider. spesielt om kvelden hvis jeg ligger på høyre side. Er faktisk vondere enn uvi på en måte, bare at det varer bare en liten stund, før det går over. Urinprøvene er fine også.

Noen ganger sparker hun meg så kraftig at det kjennes ut som jeg skal revne fra innsiden og ut.

Disse sparkene kommer lenger oppe da.

Men jeg kjenner også mange slag og spark som ikke er det minste ubehagelige - bare hyggelige. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...