Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 Hvordan vet man egentlig forskjellen? Føler meg ikke helt trygg enda, har begynt å blø mer siden jeg kom hjem fra sykehuset (såpass at det drypper litt når jeg er på do), og kjenner med ujevne mellomrom tak i magen og ryggen. Det strammes skikkelig, men er ikke direkte smertefullt, bare ubehagelig. Kan det være bare en reaksjon etter livmorhalsundersøkelsen? Det er jo vaginal UL, men jeg kjente ingenting, og hun var veldig forsiktig. Synes legen tok veldig lett på undersøkelsen, hun sjekket ingenting annet enn livmorhalsen; lengde (litt kortere) og åpning (som det heldigvis ikke var). Ellers skravlet hun vekk alt jeg prøvde å fortelle om blødning og slimutflod (det var to studenter med på undersøkelsen som fikk alt forklart). Det var heller ingen spørsmål om andre ting, og hele "timen" varte i ca 10 min. Sitter og kaldsvetter (fryser ellers aldri) og er kvalm, men dette kan selvsagt være fordi jeg er litt stressa. Men lillegutt rører masse på seg, mer enn vanlig, så jeg vet i alle fall at det er liv her. Er det hysterisk av meg å ville ringe føden, selv om jeg var på sykehuset i dag?
mamma til 2 vakre stjerner Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 Er du stresset og usikker så ring føden. Det er ikke bra for deg å gå og bekymre deg så mye at du blir helt kvalm. Det er tross alt bedre å ringe en gang for mye enn for lite.... Alt er sikkert helt normalt og i orden, men ring for din egen del:-) Lykke til!!!
nr 4 i magen på overtid Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Ring føden du...... så utrolig ekkelt å gruble på dette. De vil helt sikkert ha deg inn, for å se om det er rie-aktivitet du har...... Masse masse lykke til:) Sender deg mange beroligende, varme tanker:) Klem fra meg:)
Gulljentene Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 Du kan ha begynt å få rier uten at de er spesielt effektive eller at det vil være snakk om noen stor åpning. Hadde det slik mange, mange timer sist fødsel og det var ikke dritvondt, men virkelig ubehagelig nok, ble så himla sliten av det at jeg var jo helt utslitt da jeg virkelig var kommet i fødsel Ring føden, du! Og lykke til
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 Takk alle sammen Det har roet seg nå, blør ikke lenger og sammentrekningene er tilbake til kynnerne jeg vanligvis har. Formen er i det hele betraktelig bedre! Så da prøver jeg heller å ta det litt med ro og få en god natts søvn, særlig siden jeg allerede har fått beskjed én gang i dag om at det ikke var fødsel på gang Så får vi se i morgen! Så lenge lillegutt er aktiv og det ikke skjer noe mer så får jeg bare tro han har det bra. Kan jo ha vært en reaksjon fra sykehusbesøket i dag og legen som klemte på magen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå