Gå til innhold

Sykehustime på mandag - spent!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag (38 uker) kom innkallinga til sykehussjekken jeg har venta på. Fastlegen har henvist meg fordi jeg kun fungerer i liggende posisjon (og har gjort det i snart to måneder).

Jeg aner egentlig ikke hva som skal skje på denne timen. Bare at jeg først skal treffe jordmor og deretter lege. Ifølge fastlegen min skal de vurdere situasjonen og i største fall vurdere om igangsetting vil være et alternativ. Kjenner jeg er veldig spent, og tenker mye på hva som egentlig er meninga med denne timen her.

Noen som har vært i lignende situasjon? Hva gikk timen isåfall ut på? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende!

Jeg skal på sykehuset på tirsdag Jeg fikk beskjed om at vi skal kunne legge en fødselsplan, samt at jeg skal gå igjennom journalen fra forrige fødsel:-) Jeg har bestemt meg for å føde i vann så da skulle vi se på alternativene for at det:-) Gleder meg jeg og!

Lykke til!

Skrevet

Spennende! Jeg må bare ta meg sammen og tørre å si hvor hardt det har vært i det siste. Jeg er ikke så flink til å si ifra, men nå syns jeg at jeg har lov til å klage litt. Så får vi se hva de finner ut. Det er ikke sikkert det blir bestemt noen ting, det er jeg egentlig innstilt på. Men vi får se :)

Lykke til, til deg også! =D

Skrevet

Ja, du må si akkurat hvordan du har det:-) Det går nok kjempe fint skal du se. Du er jo kommet så langt at minsten i magen er jo ferdig og klar for verdenen utenfor magen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...