mariabee Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 Sitter å ser litt på finn.no og lurer litt på enkelte pakker med klær som blir solgt. Lurer på om hva andre syns og hva dere andre gjør? Klær nå i starten er jo noe som ikke blir så mye brukt for de vokser fort, og tenker spesielt på ullklær. Det koster litt. Vi har selvfølgelig handlet inn en del selv og fått allerede. Bare lurte på hva andre syns om å kjøpe slike pakker brukt?
unge2011*har født* Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 er førstegangs og har fått/kjøpt en del brukt av folk eg kjenner!! Gikk gjennom de i dag og mye er nesten ubrukt og ser like fint ut! Så eg syns det er like greit som å kjøpe alt nytt.. det er jammen meg nok som skal kjøpes inn til disse småtassene og det blir fort dyrt!!! Alt blir vasket og sjekket før eg rydder det på plass i skapet uansett om det er kjøpt nytt eller brukt!
sent-men-godt Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Jeg kjøper mye av tøyet til de små pent brukt, for da får jeg klær som egentlig er dyre og av høy kvalitet til under halv pris, og jeg kjøper jo bare det som er lite og pent brukt. Synes det er veldig kjekt jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå