Gå til innhold

Noe fra Gjøvik med termin i mars/april?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei!

Det gikk fint. Alt så bra ut med bebis og vi fikk vite at det er en gutt. Fikk ultralyd gjennomført av to stykker i tillegg til at de testet ut 3D, øvde seg på det for tiden så fikk se ganske lenge!

Etterpå måtte jeg på ekstra sjekk med GU da, pga blødninger jeg har hatt, har en polypp på livmorhalsen. Kan øke risiko for infeksjon visstnok så de vet enda ikke om den skal fjernes nå eller på 6-ukers kontroll. Ekkelt å tenke på. Får vel bare fokusere på det positive, at alt så bra ut med gutten!

Var du på treff på Egon på torsdag eller? Var dere mange?

Skal du føde på Gjøvik sykehus?

Så bra alt så vel ut med bebisen da! Moro med gutt da :-) Spennende med 3D ultralyd. Men æsj så ekkelt med polypp da, ja viktig å fokusere at alt er bra med lillegutt.

Vi var 7 stk på treff - litt tilfeldig fordi det var 2 treff på samme sted til samme tid. 3 fra BIM og 4 fra babyverden...

Jeg skal føde på Gjøvik, gjorde det sist også og var fornøyd med det og kjekt da det ikke er altfor langt dit.

Skal du føde på Gjøvik? Du bor på Gjøvik eller?

Hei igjen!

7 stykker på møtet er jo en del:-) Var de fleste kommet langt på vei eller var det mange rundt halvveis også?

Regner med jeg også skal føde på Gjøvik, har aldri født før så satser på det er bra der! Bor på Gjøvik ja, bare 5 min å kjøre til sykehuset så det er jo greit! Får bare ikke håpe jeg går overtid og venter hele påskeferien, da drar jeg nok på hytta og kan ende opp på Lillehammer i stedet! Krysser fingre for termindato eller et par dager før :-)

Hvor på Gjøvik bor du da? Hvor gammelt er ditt første barn?

:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...