Gå til innhold

Ny vellykket UL idag, nå er jeg optimistisk....

Håpet ble virkelighet!

Anbefalte innlegg

....Hvertfall ut denne uka! Er 13+1 idag og skal på ny ultralyd 24/11 når jeg er 15 uker på vei og akkurat like langt som da vi fant ut at det hadde gått galt sist. Men jeg tenker at så uheldig kan jeg vel ikke være to ganger på rad!?

Gynekologen sa at nakken og ryggrad så fin ut, kom på nå at jeg glemte se etter armer og bein, er bare så lykkelig når jeg ser hjertet banke jeg! Regner jo med at gynekoligen vet hva hun ser etter og hadde gitt meg beskjed, går litt fort innimellom føler jeg, men....

Regna på at jeg har gått gravid 7,5 av 2010 sine 11 måneder, håper bare at det ikke er forgjeves denne gangen, slik at vi kan glede oss over en mai-baby!

Velger å være optimistisk nå, er jo over de mest kritiske ukene og uansett ikke noe jeg kan gjøre enn å slappe av og nyte graviditeten i grunnen, håper bare jeg klarer gjennomføre det også! Skal smile ut dagen idag hvertfall! :o)

Fortsetter under...

Gratulerer håp i 2010!

Heier på deg og ble så glad når jeg leser super positive nyheter om graviditeten din.

Over 13 uker i dag er helt fantastisk. Babyen hadde nok armer og bein ellers hadde gynekologen nevnt det.

Kos deg mer lille underet. Unner deg alt godt fremover. Følger med på utviklingen og gleder meg over graviditeten din. Det er din tur nå, vi andre viker vei og kommer sterkere tilbake senere. Klem, klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...