Gå til innhold

Oppdatering fra dagens UL 15+2 :)

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Det var utrolig deilig å se at alt var i orden med lille baby - h*n var 10 cm lang fra hode til rumpe og det var ett fantastisk syn å se den lille sprelle og sparke :)

Eneste jeg ble veldig skuffet over var at gyn frarådet meg å ta keisersnitt selv om det foreligger medisinske grunner for det! Både fastlegen min og legen min på medisinsk poliklinikk på sykehuset mener ks er det beste, men ble faktisk frarådet det av gyn og ble veldig lei meg for det da jeg har vært innstilt på dette i lang tid :(

Det er fortsatt tidlig, jeg er bare 15+2 og har 25 uker igjen til termin, og mye kan jo skje. Han sa bl.a at morkaken lå svært langt nede, noe som kan forklare blødningene jeg hadde i begynnelsen av svangerskapet, dersom den ikke flytter på seg blir det ks, men den vil jo mest sannsynlig flytte på seg etterhvert som livmoren vokser!

Skal til jordmor på onsdag og tenkte å ta det opp med henne, så håper jeg kan få støtte av henne :) Uff, at det skal være så vanskelig da...

Får bare prøve å være positiv, tenke at alt er bra med baby, fokusere på det istedet - babyen skal jo ut, så får man heller ta problemstillingen etterhvert! Man har jo ingen garantier overhodet i svangerskapet, så får ta en ting av gangen... Det aller, aller viktigste er jo at babyen hadde det bra og det er jeg veldig, veldig glad for!!!

Ha en strålende fin dag jenter :)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142546601-oppdatering-fra-dagens-ul-152/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint at alt sto bra til med den lille. Det var på tide at du kom deg over kneika.. etter alle de foregående månedene. Håper du klarer å slappe av nå fremover og bare nyte.. (og at kvalmen forsvinner veldig snart) :-)

Håper det løser seg med samtale med gyn igjen på et litt senere tidspunkt. Skjønner godt at det kan være frustrerende, og særlig siden du var så innstilt på ks i utgangspunktet.

:-)

Tusen takk Aiva - dette kommer til å gå bra!!!

Er bare så glad for at alt stod bra til med baby - skal bare fokusere på det positive nå, så får det andre komme i andre rekke!!

Til syvende og sist er det viktigste at alt er bra med baby og ut kommer h*n, enten på den ene eller andre måten, hehe :)

Ikke lenge igjen for deg nå, lykke, lykke til med nært forestående fødsel :)))

Håper du har tid og lyst til å oppdatere oss med din fødselshistorie etterhvert da, kommer til å "se" etter deg en god stund fremover :)

Klems

Annonse

Hei kjære snuppis og gratulerer så mye med vell overstått UL, har sendt deg mange tanker i dag! Er så glad for at dette endelig går din vei og at vi kan møtes i 2011 med våre etterlengtede nr 2.

Jeg vil gjerne dele min erfaring med deg i forhold til KS. Jeg tror gynekologer jevnt over ser svært fordelaktig på fødsel og vil råde dette i første omgang. Min gynekolog har også frarådet meg KS selv om jeg har en stor fødselsskade og i tillegg har fått påvist Lichen, en hudsykdom i underlivet. Både fastlegen og jordmor har rådet meg til KS og de er begge sikre på at jeg får det, så jeg har løst dette ved at fastlegen min har søkt om det. Jeg vil råde deg til å følge din egen følelse rundt dette og husk at du uansett må til en samtale om saken på sykehuset, både fysiske og psykiske grunner er viktige, og ikke minst dine ønsker! Jeg heier på deg! Stor klem J

så flott baby har det bra å spreller godt inni magen til mammen sin:)

kos deg masse med magen så skal du se at alt annet ordner seg til det aller beste for deg til slutt=)

håper du har ei go å snill jordmor som min som er veldig lett å prate med:)

go klem=)

Å så flott at alt så bra ut på ultralyd og at den lille har det bra :) Nå blir vi mammaer i 2011 hele gjengen :)

Blir bare kort innlegg fra meg, men kjempe gald på deres vegener at alt så bra ut :)

Du får ha ei god helg :)

Mange klemmer fra meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...