Gå til innhold

Ny oppløftende UL, ny rekord!

vilja80

Anbefalte innlegg

Var på ny UL i dag, og alt så bra ut! Er 10+4 og det har aldri vært liv så lenge! Grudde meg veldig, men hadde en god følelse siden formen har vært så dårlig. Gynekologen har sendt inn søknad om fødeplass, og nå våger jeg endelig å håpe at dette kan gå veien. Skepsisen kommer nok tilbake, men i dag føler jeg meg bare kjempelettet!

Fortsetter under...

Så fantastisk!!!! Gratulerer, og nyt det så lenge du klarer. Jeg mistet mange ganger tidlig, og gikk heller ikke så lenge som til 10+4 noen gang før denne gangen her. Nå har jeg 37 dager til termin. Så det skal myyye til for at det går galt her.

Lykke til. Nå går det sikkert veien for deg også!

Så flott vilja! Er jo nydelig at du har kommet så langt og alt ser fint ut, da går det sikkert veien! :o) Jeg har også vært på oppløftende UL idag og det er så godt, rundet 13 uker igår og er optimistisk nå altså! Du får holde oss oppdatert videre!

;o)

Gratulerer så mye! En utrolig fantastisk følelse. Jeg hadde det også sånn på de tider. Nå er jeg 17 +2 og fikk beskjed på UL 15+6 at jeg ikke har et risikosvangerskap lengere. Det er en deilig tilbakemeling å gå etter 5 spontanaborter.

Lykke til videre og kos deg masse. Hold på godfølelsen!

Takk for alle oppløftende tilbakemeldinger! Og så bra å se at det er flere som det ser ut til å gå veien for denne gangen. Jeg prøver å holde på godfølelsen selv om tvilen kommer innimellom. Men det er langt bedre nå enn i starten, da jeg bare kjente på frykten for å miste og ikke klarte å glede meg i det hele tatt.

Lykke til videre dere andre også, og hold oss oppdatert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...