Tøffe Tøflus Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 Når babyen ikke får plass lenger. For vår del var det rett før 3 mnd.
Babyønske �� Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Det er så individuelt, men når det begynner å bli trangt, f eks hodet stanger oppi. Vi tok det vel ut ved 3,5-4 mnd. Da måtte vi forsøve div tiltak, for han hatet å kjøre bil, og det ble faktisk bedre når vi tok de ut. Men skjønner ikke helt hvorfor, for det var ikke for trangt for han
Tremo Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 når den ser trang ut...alt etter hvor stor ungen din er;) Selv hadde jeg den der kun noen få uker.
Lille persille* Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 I "bruksanvisningen" står det at man bør bruke dette til ungen er ca 4 mnd, eller til at de holder hodet. Jeg tok ut den skumgummi puta bak, for da kunne jeg trekke det som holder hodet lengre opp. Alt ble myyyye bedre da!
Gjest Skrevet 11. november 2010 #6 Skrevet 11. november 2010 Takk for svar! Vi har en stor gutt som begynner å bli sterk i nakken, men venter litt til da! Han koser seg i bilstolen selv om det begynner å bli litt trangt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå