MoTe Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 så da håper jeg at ting skjer snart. Var hos jordmor i dag og hun sa det var veldig positivt at hodet har festet seg (noe det ikke alltid gjør, ivhertfall ikke når det er nr 2) og at jeg har en del menssmerter som kommer og går. Sliter veldig med bekkenet og vil mest sannsynlig bli satt igang til termin som er 1 des om ikke noe har skjedd innen den tid. Men hun trodde at det kunne skje før. Andre som kan fortelle om det tok lang tid fra hodet var festet til rier og fødsel begynte? Jeg gikk 11 dager over med nr 1 før jeg ble satt igang, og var derfor innstilt på overtid nå også.....men kanskje jeg er heldig og føder før termin :-)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 Alt jeg vet er at det ikke er noen tydelig sammenheng mellom når hodet fester seg og tid for fødsel. Ihvertfall utifra hva jeg har hørt om andres erfaringer. Hos meg var ikke hodet festa da jeg var på kontroll uke 38+5, men jeg fødte 6 dager etterpå likevel. (altså 5 dager før termin.) Jeg tror egentlig det er umulig å si... som med alt annet. Det er som regel ingen måte å forutse når en fødsel vil starte. Nei, nå hørtes jeg jo forferdelig negativ ut. Jeg vet egentlig ingenting om dette bortsett fra hva andre mødre har sagt. Er jo uansett veldig spennende. kan jo skje når som helst Lykket til!
RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Ville bare dele at da jeg var på kontroll på mandag, så hadde hodet festet seg her også. Jeg skal ha mitt tredje barn nå, men har aldri gått så langt i et svangerskap før. Så derfor har jeg heller aldri opplevd at hodet har festet seg tidligere. Har 2 keisersnitt bak meg, men skla likevel få føde vaginalt denne gangen, om fødselen starter av seg selv. Spennende!! (26 dager igjen idag)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå