Gå til innhold

Bytte av Jordmor.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det går an. Jeg sitter nå å skriver et klagebrev til min jordmor. Har ikke vært mange gangene hos henne, men hun leker hobbypsykolog og det finner jeg svært ubehagelig, hun kommer med mange "gode" egne erfaringer som hun vil dele, og anbefaler sterkt alternativ behandling mot angsten min som feks healing etc, som jeg ikke har noen personlig begeistring for...

Annonse

ja det var min også, han var med første gangen...så mannen min sa at det kanskje var best at han ikke var med, for det var veldig ubehagelig..vi gravide som er vant til å få all oppmerksomheten..haha, neida det er jo ikke det det handler om..mennene skal også ivaretaes og informeres, men det er liksom måten min jordmor gjør det på da. Begynner å snakke om helt andre ting i en evighet med mannen min..herregud.

Skulle nesten tro du beskrev min situasjon. Kjæresten min var med, å hun ble sittende å snakke om etternavnet hans. Å var veldig intr i han generelt! Dette ser jeg som uanstendig, dette hadde ingenting med graviditen å gjøre. Er VI som er i fokus. Men når selve timen går ut på å ikke være "sakelig" eller kommer til poenget så skjønner jeg ingenting. Hun ble sinna fordi jeg ikke hadde med urinprøve. Jeg ante ikke at jeg skulle ha det med. Første gang jeg er gravid så jeg aner jo ikke hva man skal ha med, hvem prøver som skal tas osv. Klagebrev sier du? Tror du att du får byttet jordmor?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...