Gå til innhold

Dere el- testere.. kan dere hjelpe meg litt med å bli klok?? :-)

Anbefalte innlegg

Hallo hallo!

P-pille slutt 10. september, fikk da også mensen ca. 15 sept. i 4-5 dager.. Etter dette begynte jeg å blø masse friskt blod i 4-5 dager den 25. september ( Var DETTE også mensen?????)

Så kom mensen igjen natt til 29. oktober...

Her er spørsmålene:

1.Jeg har gått ut i fra at siste syklus var på 33-34 dager og jeg har da beregnet etter den siste blødningen, altså 25. september. Så for meg at kroppen min fikk en naturlig mensen etter å ha vært uten piller.. Stemmer dette, eller var den første blødningen mensen og jeg har en syklus på langt over 40 dager?

2. Jeg har kjørt på med billige el-tester en uke. 9-. november hadde jeg så godt som positiv test, men ikke helt hvis jeg skal følge at strekene skal være like eller test streken sterkere enn kontrollstreken. 10. var den svakere, og i dag den 11. var den enda svakere..

Har jeg hatt eggløsning allerede? Må legge på det at jeg også kjenner litt mens smerter, som begynner å avta nå. Men er det ikke tidlig å ha EL nå 10-11. november når mens var 29. oktober? Eller kan syklusen min allerede ha endret seg?

Vurderer å kjøpe digital test nå i stedet, men det er dyrt og bortkastet hvis EL har vært.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...