Gå til innhold

Tips om mammaklær fra en med 6 dager til termin!

Anbefalte innlegg

Syns ikke det er så lenge siden jeg kom over til 2.termin selv, og nå er det kun 6 dager til termin! Hihi... Nyt det, jenter! Tiden går fort!!

Men tenkte jeg skulle bare tipse om toppene på bik bok... de har dem alltid, sånn standard-singleter og gensere som er lange, helt enkle og så dekker de rumpa... de har dem i ulike farger. De koster rundt 100lappen.

Jeg har BODD i dem gjennom hele svangerskapet. Kjøpte meg noen i en størrelse større enn det jeg vanligvis bruker og de har strekt seg etter kroppen min etter hvert som jeg har vokst. De er superdeilige og supre å ha under en fin jakke. Mammaklærne er jo skamdyre, så disse toppene har spart meg for MASSE penger.

Skal bli spennende å se om jeg kan bruke dem igjen etter svangerskapet også, for det virker nå som om de trekker seg sammen igjen når jeg vasker dem (men har dem ikke i tørketrommelen vel å merke, da ødelegges elastisiteten i dem).

Yes, det var et lite tips fra meg!

Lykke til videre, jenter! :)

Fortsetter under...

Visste ikke at de hadde det på BikBok, skal innom og titte. Forrige svangerskap brukte jeg lange topper og singletter fra Vera Moda. De ble brukt gjennom hele svangerskapet, strakk seg fint over kulen helt til siste slutt, ble vasket og tørket i tørketrommel uendelig mye og holdt ennå formen sin til tiden etter fødsel. Har brukt dem hele veien mellom fødsel og nå i dette svangerskapet og de er like fine, men skulle hatt noen fler denne gang... Sønnen min søler så mye rart på dem at de er konstant i vasken! Skal se om det er flere på Vera Moda og ta en titt på de på BikBok. Så også noen enkle lange svarte og hvite topper på H&M... Kanskje de duger også! Får se!!! Gøy med litt billigere klær som kan dekke den voksende magen og som også tåler å bli strukket så mye men likevel holder formen til senere bruk! Takk for tipset! :)

vil bare gi dere et tips i denne tråden - mammabukser på slutten er det bare å glemme å kjøpe - det er superubehagelig å gå i. jeg går i mammathigts/strømpebukse så fort jeg må ut blandt folk :P ellers er jeg tro til kosedressen jeg har kjøpt i litt stor strl :)

jeg er 37+1 i dag - og det er helt sant som preggie sue sier - tiden går kjempefort! kos dere :)

Jeg har brukt singletter og topper/gensere fra Cubus hele tiden, som er i samme stoffet som de fra Bik Bok. Har vel og merke gått opp en str i de etter jeg fikk ordentlig mage, men de har vært gull verdt hele tiden for meg i hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...