StoltHønemor<3 Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 Nå starter min 8ne uke, og jeg gleder meg mer og mer! Jeg har jo begynt på babyteppe, så skal strikke mye i helgen:) Jeg merker jeg er litt følsom igjen, og at jeg kan begynne å gråte ganske lett.. Står på jobb og prater, er sliten og lei og da kan jeg plutselig hylgrine men prøver å holde det inni meg Puppene mine er fortsatt ømme, og det jobbes hardt i dem. Så nye bh'r må nok kjøpes inn i helgen Hvordan er deres form?
Lille_fisk Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 Hei! Vi er ca like langt du og jeg da. Jeg er 6+6 i dag. Formen har vært veldig bra. Men i går og i dag har jeg vært litt svimmel og kvalm. Skal reise hjem til foreldrene mine i dag og fortelle den store nyheten! Men først skal vi på UL. Må bare sjekke at det er et lite hjerte der inne som slår. Klarer ikke slå meg til ro at det er noe der før jeg har sett det. Så det blir spennende! Hvis alt er bra, gleder jeg meg veldig til å fortelle det hjemme Lykke til i din 8ne uke Lille_fisk
StoltHønemor<3 Skrevet 11. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2010 Jeg er 6+6 i dag jeg også Ja, formen har vært forholdvis ganske bra her også Var en del kvalm i går og har begynt å få sure oppstøt nå.. He he Å så gøy tenkte å bestille meg UL time til neste uke en gang jeg Har ikke tid denne uken siden jeg jobber så mye Du får ha lykke til du også og lykke til med å fortelle det (alt er nok helt tipptopp på UL )
Zizzi2009 Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 GRATULERER :-) Jeg var på min første ultralyd i dag og fikk da beskjed om at jeg er 7+0 uker på vei :-) Jeg har nesten ikke kjent noe til at jeg er gravid. Litt ømme bryster og kanskje litt små uggen noen morgener. Har gruet meg veldig til denne ultralyden pga dette. Var redd for å få beskjed om at det ikke var noen baby der likevel :-( Men joda, det var en liten klump der med et dunkende hjerte :-) Begynner å gråte ganske mye jeg også, men har hele tiden skyldt på at det er fordi jeg er så bekymret. Lykke til videre!
Maibaby:) Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 jeg er også 6+6 idag!!! hurra for oss!!!! dette går sakte men sikkert fremover!!!! ikveld skal vi si det til foreldrene våre, og i mårå skal vi på UL, håper virkelig at hjertet banker der inne!!! føles iallefall sånn ut på kroppen hehe!! alle symptomer er på plass enda!!! så kjekt at hjertet banket da Zizzi2009 nå får du slappe av!!
Lille_fisk Skrevet 12. november 2010 #6 Skrevet 12. november 2010 Så gøy at vi er flere som er ganske likt på vei! Gratulerer til dere andre! Vi var på UL i går og så det lille hjerte slå! Det var helt utrolig, enda mer utrolig for kjæresten min! Gleden ble stor da vi fortalte det til besteforeldrene Nå er det bare å overvinne kvalmen! Lykke til på UL neste uke da Ligthfire!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå