Gå til innhold

Skled på isen igår og forstuet ankelen, vær forsiktig på glatt føre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter hjemme fra jobb med hoven og vond ankel. Heldigvis bare snakk om en forstuing, da det er mye bedre idag enn igår. Det gikk heldigvis bra med lillegutt i magen, han er like aktiv og gir stadig livstegn!

Vi gravide må passe oss nå som det enkelte steder er veldig glatt! (helst ha godt fottøy og ikke glatte støvler som undertegnede hadde!)

Det rare var at rett før jeg datt tenkte jeg at jeg ikke måtte ramle, og hva skjedde?! Plutselig lå jeg der, fikk heldigvis hjelp av noen hyggelige jenter!

Flere som har vært uheldige på "glatta"?

Skrevet

Nei uff da, god bedring!! Kjøp brodder eller lignende nå da, så det ikke skjer igjen ;)

Har heldigvis holdt meg på bena hittil!

God bedring!

Skrevet

Gikk ned i knestående på glatta i dag - skled og mistet balansen, men klarte å lande på kne, og fikk tatt meg for med hendene - bikkjene stakkars så en smule forbauset ut. Har småvondt i bekkenet om dagen, og det ble ikke noe bedre etter dette "krumspringet". Så nå vralter jeg rundt her med vondt fra livet og ned, og to blåe kne - herlig !! Skriver under på at godt skotøy er viktig, går ikke ut med uggs på bena i dette føret en gang til nei!

God bedring til deg "Viktoria får lillebror".

Skrevet

Har gått med muuuuseskritt når det har vært glatt ute nå og vurderer sterkt å kjøpe brodder selv om jeg mest forbinder det med gamle dager som lager HØYE klikkelyder når de ikke gidder ta dem av på kjøpesenteret, ha ha ;) Bor høyt oppe i byen med masse bakker og har ikke sertifikat så bør vel ha broddene når skal ut og trille etterhvert også! Får ønske meg det til jul, er en sånn kjedelig ting å bruke egne penger på :P

Bra det gikk bra med deg og lille i magen da dere falt!

Skrevet

Haha, det gikk jo ikke så bra med DEG da!!!*flau* Så får vel heller si GOD BEDRING!!!!! Sånn er det å være i gravidtåka...

Skrevet

Takk for det :) Det går bedre nå, men skal være mer forsiktig fremover!

Med 15 kg ekstra på kroppen treffer man jo bakken litt hardere enn ellers også, hvalrossen på tur liksom (sånn føles det ihvertfall)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...