Gå til innhold

Ultralyd på Stord sjukehus

Anbefalte innlegg

Har vore på UL idag og sett ein kjempe spretten liten baby, som ikkje ville fortella kjønnet sitt til meg :)

Andre som har erfaring frå UL på Stord? Fekk berre eit bilde med meg heim... Eg sa ingenting om det til ho som sat i skranken, betale IKKJE 110 kroner berre for 1 bilete, når det koste det samma for 5 skikkelege bilder i hgsd :s

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142545530-ultralyd-p%C3%A5-stord-sjukehus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Me va ikkje imponerte over bildekvaliteten på Stord me heller. Fekk 2 vanlige og 1 4D bilde av knøttet våras. Er det din første? De hadde ikkje tid til å visa oss fødeavd men me ska ha ny ul 10.01 då e eg 38 +5 så eg kan jo ha født før den tid siden eg fødte på 38 +0 sist men eg lure veldig påkossen fødestovene ser ut på stord. Har begge badekar?

Me fødte i haugesund sist og va ikkje særlig fornøyde der.

Eg hadde ikkje betalt 110kr for et bilde eg heller. Va det han utenlandske med det vanskelige navnet som tok ul?

Hei:)

Eg har vore på UL der fleire gonger der (er mitt 1.svangerskap). Men bildene var dårlige, har nesten problem med å sjå at det er noko der... :/

Eg betalte 2 gonger, men denne siste gongen hadde eg vertfall ikkje måtte betale (meiner eg då) ;)

Men me såg tydelig jenta so herja rundt der inne :)

Men alt såg bra ut på UL?:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...