malin_lotta Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 håper jeg er gravid nå. 6 uker siden aborten.hadde sex første ganhi går etter.var ikke så lenge siden jeg slutta og blø.regnet ut at jeg hadde el i går..etter sexen har jeg hatt vondt nederst i magen,bekkenet. er vel sånn at man blir lett gravid etter abort eller?? håper håper jeg err gravid nå.
2 gutter og 1 jente Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 har lest et sted at misjonær eller doggy er anbefalt. ikke spørr meg hvorfor kan forsåvidt sjønne at misjonær er okey da det ikke vil bare renne ut igjen mye av det som du helst vil ha svømmende inni deg
gladmamma<3 Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 Vi hadde heletiden kjørt disse standard stillingene, hvor jeg tilslutt ble liggene med ei pute under baken i et kvarter....skjedde ALDRI noe....da jeg satt oppå og gikk av med en gang...DA skjedde det...ironiskt!
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 Tror det viktigste er å gjøre som man pleier jeg, da er man mest avslappet, tror jeg Sammenlign det med toppidrettsutøvere: De skifter ikke taktikk fordi de skal vinne, de gjør som de har trent på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå